باسلام از طریق ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید
خیر ممکن است خطای سایت باشد. خضوری پیگیری کنید
از ارگان مربوطه سوال شود.
باسلام از طریق همان ارگان پیگیری کنید
سلام. حضوری به آن سازمان مراجعه فررمایید .
از بهزیستی سوال کند یا اگر واریز نشد مراجعه کنید
با سلام از ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید.
با سلام و احترام ؛؛؛؛ حضورا" از طریق بهزیستی موضوع را پیگیری کنید.
حضورا از بهزیستی پیگیری کنید
مراجعه حضوری داشته باشید
حضوری پیگیری کنید
سلام عزیزم این مشکل را از بهریستی باید پیگیری کنید
با درود پرسشگر ارجمند حضوری پيگير ماجرا شوید...
با سلام لطفا جهت بررسی بیشتر موضوع و دریافت پاسخی تخصصی ، فنی و بهتر تماس تلفنی برقرار فرمایید .
به سازمان بهزیستی مراجعه کنید
بهتر است مراجعه حضوری برای پیگیری داشته باشید
سلام و احترام از اداره مربوطه پیگیری کنید
سلام نه ؛ صرفا به این امر اکتفا نکنید و شاید به دلیل مشکلات اینترنتی و سیستمی که در سطح کشور مشاهده میشود اشتباهی رخ داده باشد. بنابراین توصیه میشود حتما به صورت حضوری پیگیری بفرمائید.
ممكن است از بهزيستي حضوري سوال فرماييد
ممکنه سایت خراب باشه بعدادوباره برنید
با سلام سوال شما حقوقی نیست می توانید حضورا از طریق بهزیستی موضوع را پیگیری کنید.
حضورا پیگیری نمایید
باسلام می بایست حضوری پیگیری کنید موضوع را جویا شوید
سامانه استعلام پرداخت ببهزیستی به منظور بررسی وضعیت مستمری و کمکهای مردمی به نیازمندان راه اندازی شده است. اگر با کد ملی فردی مشخصاتی یافت نشد، میتواند به دلیل مشکل سایت باشد. برخی از دلایل دیگری که ممکن است منجر به عدم نمایش اطلاعات فردی شما شود، شامل اشتباه در وارد کردن اطلاعات، عدم ثبت نام در سامانه و یا عدم دسترسی به اطلاعات شما در دستگاه ثبت اطلاعات مربوطه میشوند. در این صورت، بهتر است با بخش پشتیبانی سامانه تماس بگیرید تا مجدداً این اطلاعات را بررسی کنند و در صورت نیاز کمک لازم را به شما ارائه کنند.
به بهزیستی حضورا مراجعه کنید
بهتر است مراجعه حضوری برای پیگیری داشته باشید
اصولا کد ملی شما ایراد پیدا کرده به بهزیستی مراجعه شود
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.