بهتر است مراجعه حضوری برای پیگیری داشته باشید
با سلام و احترام ؛؛؛؛ حضورا" از طریق بهزیستی موضوع را پیگیری کنید.
سلام و احترام از اداره مربوطه پیگیری کنید
با درود پرسشگر ارجمند حضوری پيگير ماجرا شوید...
باسلام از طریق همان ارگان پیگیری کنید
حضورا پیگیری نمایید
با سلام لطفا جهت بررسی بیشتر موضوع و دریافت پاسخی تخصصی ، فنی و بهتر تماس تلفنی برقرار فرمایید .
حضورا از بهزیستی پیگیری کنید
سلام. حضوری به آن سازمان مراجعه فررمایید .
حضوری پیگیری کنید
با سلام از ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید.
سامانه استعلام پرداخت ببهزیستی به منظور بررسی وضعیت مستمری و کمکهای مردمی به نیازمندان راه اندازی شده است. اگر با کد ملی فردی مشخصاتی یافت نشد، میتواند به دلیل مشکل سایت باشد. برخی از دلایل دیگری که ممکن است منجر به عدم نمایش اطلاعات فردی شما شود، شامل اشتباه در وارد کردن اطلاعات، عدم ثبت نام در سامانه و یا عدم دسترسی به اطلاعات شما در دستگاه ثبت اطلاعات مربوطه میشوند. در این صورت، بهتر است با بخش پشتیبانی سامانه تماس بگیرید تا مجدداً این اطلاعات را بررسی کنند و در صورت نیاز کمک لازم را به شما ارائه کنند.
اصولا کد ملی شما ایراد پیدا کرده به بهزیستی مراجعه شود
مراجعه حضوری داشته باشید
سلام عزیزم این مشکل را از بهریستی باید پیگیری کنید
به بهزیستی حضورا مراجعه کنید
باسلام از طریق ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید
با سلام سوال شما حقوقی نیست می توانید حضورا از طریق بهزیستی موضوع را پیگیری کنید.
به سازمان بهزیستی مراجعه کنید
ممکنه سایت خراب باشه بعدادوباره برنید
از بهزیستی سوال کند یا اگر واریز نشد مراجعه کنید
خیر ممکن است خطای سایت باشد. خضوری پیگیری کنید
سلام نه ؛ صرفا به این امر اکتفا نکنید و شاید به دلیل مشکلات اینترنتی و سیستمی که در سطح کشور مشاهده میشود اشتباهی رخ داده باشد. بنابراین توصیه میشود حتما به صورت حضوری پیگیری بفرمائید.
باسلام می بایست حضوری پیگیری کنید موضوع را جویا شوید
بهتر است مراجعه حضوری برای پیگیری داشته باشید
ممكن است از بهزيستي حضوري سوال فرماييد
از ارگان مربوطه سوال شود.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.