بهتر است مراجعه حضوری برای پیگیری داشته باشید
حضورا از بهزیستی پیگیری کنید
با سلام سوال شما حقوقی نیست می توانید حضورا از طریق بهزیستی موضوع را پیگیری کنید.
از بهزیستی سوال کند یا اگر واریز نشد مراجعه کنید
با درود پرسشگر ارجمند حضوری پيگير ماجرا شوید...
سلام و احترام از اداره مربوطه پیگیری کنید
اصولا کد ملی شما ایراد پیدا کرده به بهزیستی مراجعه شود
باسلام می بایست حضوری پیگیری کنید موضوع را جویا شوید
مراجعه حضوری داشته باشید
سلام نه ؛ صرفا به این امر اکتفا نکنید و شاید به دلیل مشکلات اینترنتی و سیستمی که در سطح کشور مشاهده میشود اشتباهی رخ داده باشد. بنابراین توصیه میشود حتما به صورت حضوری پیگیری بفرمائید.
به بهزیستی حضورا مراجعه کنید
باسلام از طریق همان ارگان پیگیری کنید
خیر ممکن است خطای سایت باشد. خضوری پیگیری کنید
سلام. حضوری به آن سازمان مراجعه فررمایید .
سامانه استعلام پرداخت ببهزیستی به منظور بررسی وضعیت مستمری و کمکهای مردمی به نیازمندان راه اندازی شده است. اگر با کد ملی فردی مشخصاتی یافت نشد، میتواند به دلیل مشکل سایت باشد. برخی از دلایل دیگری که ممکن است منجر به عدم نمایش اطلاعات فردی شما شود، شامل اشتباه در وارد کردن اطلاعات، عدم ثبت نام در سامانه و یا عدم دسترسی به اطلاعات شما در دستگاه ثبت اطلاعات مربوطه میشوند. در این صورت، بهتر است با بخش پشتیبانی سامانه تماس بگیرید تا مجدداً این اطلاعات را بررسی کنند و در صورت نیاز کمک لازم را به شما ارائه کنند.
باسلام از طریق ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید
از ارگان مربوطه سوال شود.
حضوری پیگیری کنید
ممکنه سایت خراب باشه بعدادوباره برنید
حضورا پیگیری نمایید
سلام عزیزم این مشکل را از بهریستی باید پیگیری کنید
با سلام و احترام ؛؛؛؛ حضورا" از طریق بهزیستی موضوع را پیگیری کنید.
بهتر است مراجعه حضوری برای پیگیری داشته باشید
با سلام از ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید.
با سلام لطفا جهت بررسی بیشتر موضوع و دریافت پاسخی تخصصی ، فنی و بهتر تماس تلفنی برقرار فرمایید .
ممكن است از بهزيستي حضوري سوال فرماييد
به سازمان بهزیستی مراجعه کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.