با سلام بابت مزاحمت قابل پیگیری است
باسلام هم برای شارژ تحت عنوان مطالبه وجه شارژ ساختمان و هم برای وسایل اضافی مشاعات تحت عنوان مزاحمت و ممانعت از حق و برای زباله ها تحت عنوان اقدام علیه بهداشت عمومی پیگیری نمایید در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درخواست مشاوره نمایید
می توانید از طریق اجرای ثبت یا شورای حل اختلاف اقرام کنید اگر حکم قطعی شده نسبت به توقیف اموالش اقدام کنیدبرای مزاحمت تامین دلیل بدهید همراه با شهادت شهود شکایت مزاحمت را مطرح بفرمایید.
مدیر ساختمان اول اظهار نامه بابت هزینه های پرداختی میدهد و اگر بازهم پرداخت نکرد میتوانید خدمات عمومی مثل آب و گاز مشترک را برای ایشان مسدود کنید
با سلام و احترام؛؛؛ چنانچه مستاجر از پرداخت هزینههای ساختمان خودداری کند صاحب ملک میتواند از ودیعه (پول پیش) او این هزینهها را پرداخت نماید. برای مثال اگر صاحب ملک هزینه قبوض برق، آب و… خود را پرداخت نکند مالک میتواند با کسر مبلغ ودیعه این قبوض را پرداخت کند.
برای شارژ میتوانید دادخواشت مطالبه وجه دهید و در مورد زباله ها نیز میتوانید تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی شکایت کنید
سوالتان قبلا پاسخ داده شده است
شما که مدیر ساختمان هستید باید قانون تملک آپارتمانها و آیین نامه اجرایی آن را داشته بتشی و کامل بخونی
قانون تملک آپارتمانها
باسلام باید علت اینکه شما می فرمایید نتیجه ای نداشته است را بررسی کنیم اما شما می توانید یک وکیل اختیار کنید و حق الوکاله را تمام همسایگان با هم بپردازند و شکایت شما را پیگیری کنند تمام وسایل میبایست از آنجا برداشته شود و حساب شخص توقیف شود و.
با سلام بابت شارژ ساختمان بدوا اظهارنامه ارسال کنید و اگر پرداخت نکرد می توانید دادخواست بدهید. بابت مزاحمت ملکی نیز می توانید با عنوان مزاحمت شکایت کنید. می توانید از وسایلی که در مشاعات گذاشته فیلم و عکس بگیرید.
اظهارنامه بهش بده اگر پرداخت نکرد دادخواست بده
سلام درود،ابتدا ازطریق شورای حل اختلاف،درخواست تامین دلیل برای وضعیت راه پله بدهید،سپس علیه همسایه موردنظر دادخواست مزاحمت واستفاده غیرمجاز از مشاعات طرح نمایید.
دادخواست مطالبه وجه مطرح نمایید و از باب مزاحمت نیز به استناد استشهادیه و تامین دلیل شکایت نمایید
شکایت تحت عنوان مزاحمت با تامین دلیل و شهادت شهود.پس از قطعی شدن حکم درخواست توقیف اموال نمایید.
سلام شما باید ابتدا صورتجلسه نمایید تا توسط سایر مالکان امضا بشود و سپس اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید و بعد در شورای حل اختلاف درخواست قطع خدمات را مطرح نمایید
با درود ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست دهید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.