چنانچه در روزهای آینده انتقال انجام نگرفت علیه صاحب خط و دفتر خدمات مشترکین هم دادخواست داده هم در پلیس فتا شکایت کنید
دادخواست الزام به سند به طرفیت مالک و مدیر دفتر پیشخوان
سلام دادخواست الزام به تنظیم سند دهید
ابتدا از طریق مراجعه حضوری و سپس اظهارنامه تقاضای تنظیم سند نمایید اگر همکاری نکرد ناچار به طرح دادخواست هستید
سلام به نظر میرسد که فرآیند به درستی پیش رفته است. از زمانی که اقدام نمودهاید، کمتر از ۱ هفته گذشته است، فلذا بیشتر شکیبا باشید تا این فرآیند به پایان برسد.
اظهارنامه تقاضای تنظیم سند نمایید اگر همکاری نکرد ناچار به طرح دادخواست هستید
سلام شما میبایست قرارداد دقیق با مالک تنظیم نمایید و سپس سند مالکیت سیم کارت به اسم خریدار انتقال پیدا نماید
اظهار نامه ای مبنی بر تنظیم سند ارسال نمایید
حضوری مراجعه و پیگیری کنید چنانچه سند به نام شما نشد دادخواست الزام تنظیم سند به طرف صاحب خط و مدیریت دفتر پیشخوان مطرح کنید
با سلام با توجه به قراردادی که دارید دادخواست بدهید
حضوری پیگیری کنید در صورت عدم انجام،اظهارنامه ارسال و سپس دادخواست الزام به تنظیم سند دهید
سوال واضح نیست
سلام و درود اگر قرارداد دارید نگران نباشید کمی مهلت بدهید تا انتقال سند انجام شود اگر تا دو هفته آینده انجام نشد از هر دو شکایت کنید
بهتر است که قبلداز هرگونه اقدام حقوقی ابتدا یک اظهارنامه یرای ایشان ارسال کنید اگر افاقه نکرد آن زمان طرح دعوی انجام دهید
در صورتی که سند سیمکارت به نام شما ثبت نشده باشد، مالکیت قانونی آن منتقل نشده و صرف پرداخت وجه به حساب صاحب خط کافی نیست.
چه راهنمایی کنیم ؟!!
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.