بلی قطعا میتوانید اقدام کنید
بله امکان شکایت وجود دارد و حتما پیگیری کنید
با سلام می توانید با عنوان کلاهبرداری شکایت کنید و از طریق مراجع انتظامی موضوع را پیگیری کنید.
میتوانید شکایت مطرح کنید
اینکه ارزش پیگیری دارد با نه بستگی به قیمت و تمایل خودتان دارد ولی به طور کل قابل پیگیری هست و ممکن هست نتیجه هم بگیرید
باسلام بهتر است از طریق پلیس فتا پیگیری کنید ولی نتیجه قابل پیش بینی نیست
1: در اصل کلی تنها سایت یا برنامه های قابل ردیابی هستند که سرور آنها داخل کشور باشد. 2.اگر سروری در ایران نباشد چند حالت به وجود می اید الف) یک جرم بدون شاکی می خواهیم رسیدگی کنیم چون هیچ گونه سروری وجود ندارد قابل ردیابی نیست ب) دارای شاکی خصوصی می باشد که شاکی اسکرین شات همراه خود می آورد در این صورت اصطلاحا از شرکت های asp استعلام اخذ می شود و ip فرد مورد نظر اخذ می شود. و از طریق ip اطلاعات اشتراک و داده تا شش ماه اخذ می شود یعنی متوجه می شویم که وارد کدام سایت شده است. ولی هم اکنون به متن پیام ها چه در با وجود اکانت و حذف اکانت قابل دستیابی نیست. و جرائم که هم اکنون کشف می شود اصطلاحا از طریق مهندسی اجتماعی و رصد فضای مجازی می باشد.
موضوع در شهر شما قابل رسیدگی میباشد زیرا مال در شهر شما به تصرف کلاهبردار درآمده و دادگاه صالح مطابق ماده 310 قانون آیین دادرسی کیفری شهر خود شما میباشد لذا از طریق دفاتر خدمات قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب پیگیری فرمایید و پرونده به شعبه ویژگی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری ارجاع و از طریق پلیس فتا سایر مراحل انجام خواهد شد
سلام و احترام اگر مستنداتی مثل رسید پرداخت و عکس کالای ارسالی دارید، میتوانید در دادسرای جرایم رایانهای محل خود از ایشان شکایت کنید. با سامانه ثنا و ارجاع به پلیس فتا، قابل پیگیری است. ارزش شکایت به مبلغ 6 میلیون هم میارزد، هرچند زمانبر است . حداقل این است که دیگر هموطنان طعمه نخواهند شد.
درود. شما میتوانید این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید. اگر در معامله به توافق نرسیدید و کالا به شکل متفاوت و غیرمورد انتظار شما ارسال شد، میتوانید به دادگاه مراجعه کرده و طرح دعوا کنید. حتی در صورتی که فروشنده ادعا دارد که کالا صحیح ارسال شده، شما میتوانید با استفاده از مستندات (مانند رسید پستی، تصاویر کالا و ...) و شهادت شهود (در صورت نیاز) اثبات کنید که کالا مطابق با خواسته شما نبوده است. در صورت عدم حضور شخص در محل شما، میتوانید از طریق مراجع قضائی شهر خودتان اقدام کنید، زیرا دادگاه محل اقامت شما مسئول رسیدگی به این پرونده خواهد بود. به هر حال، با توجه به مستندات و شواهد موجود، امکان پیگیری وجود دارد و امید به نتیجهگیری قانونی بستگی به مدارک شما دارد. با آرزوی موفقیت.
سلام؛ شما میتوانید مورد معامله را مرجوع نمائید. طبق قانون تجارت الکترونیک؛ شما ظرف یک هفته از زمانی که کالا را تحویل میگیرید میتوانید مورد معامله را مرجوع کنید.
نیازمند گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی به توان کرد
بله با توجه به مدارک و مستندات امکان پیگیری دارید
بله
ارزش پیگیری آن بستگی به قیمت و تمایل خودتان دارد اما از لحاظ قضایی قابل پیگیری میباشد
می توانید معامله را فسخ نمایید
در صورتی که فروشنده از طریق فضای مجازی و آگهیهای آنلاین اقدام به فروش کالا کرده و کالای ارسالشده با آنچه که در آگهی ذکر شده تطابق ندارد، میتوانید شکایت خود را در پلیس فتا (پلیس جرایم رایانهای) مطرح کنید. این نوع پروندهها مربوط به کلاهبرداری اینترنتی میشوند و پلیس فتا میتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
درود.باید دادخواست حقوقی بدهید ودرصلاحیت دادگاه محل اقامت ایشان است
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.