زین العابدین محیط

دارای سابقه پروانه وکالت از:
کانون وکلا
شماره پروانه:
3781
آخرین مدرک تحصیلی:
کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
شهر محل فعالیت:
شیراز

درباره من

بیش از 10 سال سابقه وکالت در پرونده‌های حقوقی ،کیفری وخانواده

حوزه‌های تخصصی

دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم
جرایم علیه اموال و اسناد شامل کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش و انتقال مال غیر، سرقت
اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع

مشاوره‌های انجام شده

1405/3/14
شکایت از پلاک ماشینم
سلام . من ازم شکایت شده ساعت 1شب داخل کوچه زدم به ی ماشین چون خیلی سرعتم کم بود فکر نمی‌کردم چیزی شده باشه طرف رفته شکایت کرده 10میلیون افته قیمت ماشینش زدن کارشناسی .من نرفتم دنبال کاراش .الان اگه برم باید کل مبلغ بهشون بدم ؟اگه طرف بخواد می‌تونه اذیتم کنه نیاید دادگاه .چون 1سال گذشته ؟ میشه راهنمایی کنید من بعد 1سال می‌خوام برم خسارت شاکی بدم چه اقدامی کنم

میتونید به کارشناسی اعتراض کنید

1405/3/13
حقوق آپارتمان
با سلام و عرض خسته نباشید،خدمت وکلای عزیز،و ممنون بابت وقتی که برای جواب دادن به سوالات میذارید.
میخواستم بدونم آیا شارژ کردن موتور برقی از برق مشاع پارکینگ مجتمع جایز هستش؟!
الان یه مدتی هستش یکی یه موتور سواری بزرگ رو میاره توی پارکینگ و سیم میکشه و وصل میکنه به پریز برق همکف.اونم ساعت ها.7ساعت.8ساعت.اینطوری!
1.میخواستم بدونم آیا این کارش جایز هست یا خلاف هستش؟
حق الناس محسوب نمیشه،خب ما پول شارژ رو میدیم برا این مسئله که یکی بیاد اینطوری باتری موتور رو بزنه به برق.این کار درسته؟
متشکرم.مرسی

صحیح نیست میتوانید مانع شوید

1405/3/13
تقاضای اعسار از هزینه دادرسی
آیا برای هزینه دادرسی دعاوی که در صلاحیت داوری هست امکان تقاضای اعسار وجود دارد اگر بله تقاضای اعسار باید به داوری داد یا دادگاه

به داوری،اصولا نمیپذیرن

1405/3/11
پرداخت اجاره
با سلام ووقت بخیر خدمت وکلای عزیز و گرامی
من خانه ایی رو در 16 تیر ماه پارسال کرایه کردم الان از 5 ماه مانده به قرارداد صابخونه هر روز تنش و استرس ک دنبال خانه باش تیرماه باید خالی کنی الان من هر ماه دارم 16 هر ماه کرایه میدم الان ک باید 16 تیر خالی کنم صابخونه گفتن که باید کرایه رو کامل بدی خب من وسط ماه میرم باید کامل پرداخت کنم یا نصف پولو بدم ممنون میشم راهنماییم کنید لطفا چون واقعا اذیتم با تشکر.

مطابق قرارداد پرداخت نمایید

1405/3/9
ملکی مشارکت در ساخت
سلام خدمت شما عزیزان.در سال 95 ملکی با شخص که شریکم بود طبق قرارداد با سازنده مشارکت کردیم جهت ساخت آپارتمان... بنده به علت خلافی که در آینده می‌توانست برایم مشکل ساز شود طبقه اول را برداشتم در قرار داد ذکر شده که خلافی به عهده خریدارن واحد ها..بعداز اختلاف با سازنده دادخواستی به دلایلی که مشکل در دیر تحویل دادن در تاریخ قرار داد بود سازده محکوم شدن .بعد از مدتی به شهرداری مراجعه کردیم گفتن ملک شما 400 میلیون خلافی داره .بنده عرض کردم که طبقه اول هر چقدر خلافی داره طبق قرارداد ومشارکت وجواز ساخت داره پرداخت میکنم ولی شهرداری قبول نمیکنه در صورتی که در جدول محاسبات هر طبقه را شرح دادن چقدر خلافی داره ولی متاسفانه شهرداری میگه باید تقسیم بین تمام طبقات بشه آیا راهی هست من که زورم به شهرداری نمی‌رسه الان جهت دریافت سند باید خلافی تصفیه بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم....ایشان جهت بدهی به بنده و فروش مال غیر محکوم ومتواریست

حرف شهرداری قانونی است

ارتباط با من


آدرس:

عفیف آباد بعد از کوچه 18 روبه‌رو مجتمع تجاری سپهر ساختمان بانک مسکن طبقه چهارم

دادراه

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. تهیه شده در دادراه.