ابتدا با کارفرما مکاتبه نموده و مدارک مربوط به شغل اصلی خود را ارائه دهید. اگر این اقدام نتیجهای نداشت، طبق قانون تأمین اجتماعی، باید به شعبه بیمه محل اشتغال خود مراجعه و درخواست اصلاح سوابق بدهید. در صورت عدم همکاری، از طریق هیئتهای تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی و نهایتاً مراجع حل اختلاف اداره کار اقدام کنید. ارائه قرارداد کار، احکام کارگزینی و هر سندی که ثابت کند عنوان شغلی واقعی شما چیست، مفید خواهد بود.
با سلام از طریق اداره کار می توانید موضوع را پیگیری کنید
با سلام با مراجعه به اداره بیمه
موضوع را از طریق اداره کار پیگیری کنید
از طریق صندوق بیمه پرداز موضوع را پیگیری کنید
سلام شما می توانید در مراجع اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید
بادرود پرسشگر گرامی اگر تابع قانون کار باشید که بنظر هستید حقوق و مزایای شما از جمله؛(مابه التفاوت حقوق بن کارگری حق مسکن عیدی پاداش سنوات حق بیمه{عدم پرداخت آن دو تا ده برابر نیز جریمه دارد به نرخ روز پرداخت} اضافه کاری و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده سامانه روابط کار ثبت نام کرده وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و…. بدیهی است اثبات روابط کاری برعهده کارگر است مستندات کارگر بودن نیز قرارداد کتبی شهادت شهود تحقیق محلی پرینت حساب لیست حضور غیاب و……..میباشد.
با سلام از طریق واحد بیمه پردازی و حسابداری اداره متبوع خود پیگیری کنید
از طریق بیمه یا اداره کار
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.