با سلام کارفرما اگر قرارداد تنظیم نکرده تخلف کرده و این هیچ ارتباطی به اینکه شما نتوانید حقوق و مزایای خود را مطالبه نمایید ندارد
شما باید نامه ترک کار و یا نامه اخراج و قرارداد کاری داشته باشید تا بر اساس روابط کارگر و کارفرمایی بتوانید از طریق اداره کار موضوع را پیگیری کنید
توصیه به رعایت تبصره ماده 21قانون کار مبنی بر اعلام استعفا میگردد
سلام به کارفرما اطلاع بدهید و بعد از یک ماه می توانید خارج شوید
با درود پرسشگر ارجمند لازم به اعلام نیست وانگهی بهتر است ابتدا اظهارنامه ارسال دارید
ترک کار میسر نیست استعفا دهید مطابق قانون کار
خیر
تنظیم نکردن قرارداد، معمولاً به ضرر کارفرما تماممیشود . اما در نظر داشته باشید که گرچه بین شما قرارداد فعلاً وجود ندارد اما رابطه کارفرما و کارگری با توجه به واریز حق بیمه و واریز حقوق محرز میباشد .
با سلام قانونا یک ماه پیش از ترک کار باید مراتب استعفای خود را به کارفرما بصورت قانونی اعلام نمایید و پس از ترک کار شود
با سلام نیازی به اطلاع دادن نیست
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.