سلام
بعد از شش ماه اثبات ادعای مشتری بسیار دشوار است؛ صاحب سالن نیز باید نیمی از خسارت را بپردازد.
سلام شکایت کنید
رنگ کننده و مسبب سوختگی شما بوده اید
درود.درصورتی که اثبات شود شما باید پرداخت کنید چون ناشی از تقصیر شماست
درود بر شما،
شکایت مشتری پس از 6 ماه از زمان انجام کار، مبنی بر سوختگی مو، دشوار است
به خصوص که شما مدرک مبنی بر سلامت موها پس از اتمام کار دارید. با توجه به اینکه پول به حساب آرایشگاه واریز شده و تسویه حساب به صورت درصدی انجام شده، صاحب آرایشگاه نیز مسئولیت دارد و باید بخشی از مبلغ خسارت را تقبل کند. پیشنهاد میشود مسالمت امیز مشکل را حل نمایید
شکابت کنید تا رسیدگی شود
سلام توافقی که بین شما و صاحب آرایشگاه وجود دارد، ارتباطی به اختلافی که شما با مشتری پیدا نمودهاید، ندارد. فلذا اگر مطمئن هستید و مدارک وجود دارد که شما کارتان را به درستی انجام دادهاید، از طریق اتحادیه به دفاع از حقوق خویش بپردازید تا حقی از شما تضییع نگردد.
به استناد ماده ۱ قانون مسئولیت مدنی مقصر به میزان تقصیر ملزم به جبران خسارت است
با سلام بله ایشان میتواند ادعا داشته باشد شامل مرور زمان نشده و هر کسی مسئول قصور خود خواهد بود
اینکه مبلغ درخواستی چقدر بوده زیاد بوده یا کم ملاک است الان چیزی که ملاک آیت این موضوع است که عملا باید پیگیری لازم را ایشان انجام دهد یعنی شخصی که شکایت کرده شکایت سوختگی طوری نیست که فرد بعد ۶ ماه متوجه سوختگی شود کذب بودن اظهارات ایشان محتمل است و شکایت ایشان بعید است که به نتیجه خاصی برسد هر چه سهل انگاری در دفاع کردن توسط شما نیز در حکم گرفتن طرف مقابل بی تاثیر نیست
بعد از گذشت ۶ ماه اثبات ارتباط مستقیم آسیب مو به کار شما دشوار است و مشتری حق شکایت دارد ولی مسئولیت پرداخت خسارت بر اساس قرارداد کاری و درصد بین شما و صاحب سالن تعیین میشود و اگر تسویه توسط صاحب سالن انجام شده او باید سهم خود را بپردازد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.