از طریق بیمه تامین اجتماعی پیگیری کنید تا به نتیجه مطلوب برسید
از طریق سامانه جامع روابط کار پیگیری فرمایید
سلام بله
شرکت جدید
رویه اداری است تا قضایی از اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا
سنوات هر دوره بر اساس آخرین حقوق بیمهای همان شرکت محاسبه میشود، بنابراین برای 10 سال اول بر اساس حقوق شرکت قدیم و برای 2 سال اخیر بر اساس حقوق شرکت جدید محاسبه خواهد شد.
به نحو حضوری، از طریق سازمان تأمین اجتماعی پیگیری بفرمایید
بادرود
میتوانید از طریق سامانه اداره کار موضوع پیگیری فرمایید
با سلام
می توانید با شماره 1420 تامین اجتماعی تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید
سلام و عرض ادب
سنوات هر شرکت جداگانه محاسبه میشود ؛ سنوات آن 10 سال بر اساس آخرین حقوق دریافتی در همان شرکت اول محاسبه میشود.
میانگین چندسال
سلام
اگر کارفرما در اصل یکی باشد و شرکت دوم فقط برای پوشش بیمه
سلام شما میتوانید این موضوع را به طور مستقیم و به نحو حضوری، از طریق سازمان تأمین اجتماعی پیگیری بفرمایید.
بهتر است با سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید ۱۴۲۰
سوال اداری
در صورتی که شرکت جدید ادامهدهنده فعالیت شرکت قبلی باشد و کارفرما تغییر نکرده باشد، سنوات بر اساس آخرین حقوق دریافتی در شرکت جدید محاسبه میشود و کل سابقه ۱۲ ساله لحاظ خواهد شد. اما اگر شرکت جدید مستقل باشد و رابطه استخدامی جدیدی شکل گرفته باشد، سنوات فقط برای ۲ سال اخیر محاسبه میشود مگر اینکه در قرارداد یا مستندات، استمرار رابطه کاری اثبات شود.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.