مشاوره حقوقی رایگان - شکایت در اداره کار

من پزشکی هستم که به مدت حدود سه سال ، یک منشی داشتم و طی این مدت همیشه بیمه ایشون رو منظم رد کرده ام. قرارداد کتبی بین ما نوشته نشده بود و فقط شفاهی با هم در مورد میزان دستمزد توافق داشتیم ولی بیمه کامل رد شده بود. به خاطر اخلاق و برخورد بد این فرد چندماه قبل ایشون رو اخراج کردم. الان این منشی به اداره کار شکایت کرده از بابت میزان حقوق کم و اخراج شدن. میخواستم ببینم تبعات این شکایت چیه و آیا جریمه ای برای من هست و چه کار باید بکنم؟ مبنای بررسی میزان حقوق ایشون چی هست چون یه قسمتی از حقوقش رو نقدی و قسمتی رو از طریق واریز بانکی دریافت میکرد.

پاسخ ها:


با درود پرسشگر ارجمند. امکان بروز مشکل وجود دارد

21:30:22   1404/2/13

مطابق رای هیئت تشخیص اداره کار عمل می‌شود که قابل اعتراض ظرف مدت 15 روز در هیئت حل اختلاف اداره کار و پس از آن ظرف 3 ماه در دیوان عدالت اداری است

21:59:04   1404/2/13

سوالات مرتبط

مبنای حقوق در زمان بازگشت به کار
سلام من بعد از اخراج غیر موجه توسط کارفرما درخواست بازگشت به کار دادم و به احتمال زیاد رای تشخیص بازگشت به کار خواهد بود با این حال مبلغ قراردادی که من امضا کرده ام حداقل حقوق وزارت کار بوده است در صو...
کارگر و کارفرما
من به مدت 1 ماه و 20 روز برای یک شرکت تبلیغاتی به عنوان سوپروایزر کار کردم و مدیریت اجرایی 13 نفر با من بود.حالا نزدیک به 2 ماه میگذره و هنوز حقوق هارو واریز نکردند و امروز و فردا میکنن. مدیر پروژه پس...
مطالبه حقوق و اضافه کاری
با سلام اینجانب مدت پنج سال است در شرکتی به صورت قرارداد 3 ماه به 3 ماه مشغول بکار هستم. پس از 2 سال اول، پیشنهادی بابت پست مدیریت به اینجانب شد و برای 3 ماه در پست جدید مشغول به کار شدم و عنوان شغلی ...
ترک کار کارگر
من با شرکت پخش قرارداد 6 ماهه بسته بودم. 4ماه و چند روز اونجا بودم و حقوق اداره کار نمیدادن بهم و تو این 4 ماه بیمه ای برام رد نکردن. و من تسویه حساب کردم. و اینکه چون قبل از 6 ماه ترک کار کردم شرکت ق...
حق و حقوق کارگر
با سلام . دوسال کار کردم در مغازه معافیت تحصیلی هم دارم ولی الان که شکایت کردم سرباز هستم ولی برای مدت کار کردم معافیت تحصیلی دارم حال حق و حقوق پایمال شده و بیمه چی میشه لطفا راهنمایی کنید؟...