درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت در اداره کار

من پزشکی هستم که به مدت حدود سه سال ، یک منشی داشتم و طی این مدت همیشه بیمه ایشون رو منظم رد کرده ام. قرارداد کتبی بین ما نوشته نشده بود و فقط شفاهی با هم در مورد میزان دستمزد توافق داشتیم ولی بیمه کامل رد شده بود. به خاطر اخلاق و برخورد بد این فرد چندماه قبل ایشون رو اخراج کردم. الان این منشی به اداره کار شکایت کرده از بابت میزان حقوق کم و اخراج شدن. میخواستم ببینم تبعات این شکایت چیه و آیا جریمه ای برای من هست و چه کار باید بکنم؟ مبنای بررسی میزان حقوق ایشون چی هست چون یه قسمتی از حقوقش رو نقدی و قسمتی رو از طریق واریز بانکی دریافت میکرد.

پاسخ ها

با درود پرسشگر ارجمند. امکان بروز مشکل وجود دارد
مطابق رای هیئت تشخیص اداره کار عمل می‌شود که قابل اعتراض ظرف مدت 15 روز در هیئت حل اختلاف اداره کار و پس از آن ظرف 3 ماه در دیوان عدالت اداری است

سوالات مرتبط

مبنای حقوق در زمان بازگشت به کار
سلام من بعد از اخراج غیر موجه توسط کارفرما درخواست بازگشت به کار دادم و به احتمال زیاد رای تشخیص بازگشت به کار خواهد بود با این حال مبلغ قراردادی که من امضا کرده ام حداقل حقوق وزارت کار بوده است در صو...
کارگر و کارفرما
من به مدت 1 ماه و 20 روز برای یک شرکت تبلیغاتی به عنوان سوپروایزر کار کردم و مدیریت اجرایی 13 نفر با من بود.حالا نزدیک به 2 ماه میگذره و هنوز حقوق هارو واریز نکردند و امروز و فردا میکنن. مدیر پروژه پس...
مطالبه حقوق و اضافه کاری
با سلام اینجانب مدت پنج سال است در شرکتی به صورت قرارداد 3 ماه به 3 ماه مشغول بکار هستم. پس از 2 سال اول، پیشنهادی بابت پست مدیریت به اینجانب شد و برای 3 ماه در پست جدید مشغول به کار شدم و عنوان شغلی ...
ترک کار کارگر
من با شرکت پخش قرارداد 6 ماهه بسته بودم. 4ماه و چند روز اونجا بودم و حقوق اداره کار نمیدادن بهم و تو این 4 ماه بیمه ای برام رد نکردن. و من تسویه حساب کردم. و اینکه چون قبل از 6 ماه ترک کار کردم شرکت ق...
حق و حقوق کارگر
با سلام . دوسال کار کردم در مغازه معافیت تحصیلی هم دارم ولی الان که شکایت کردم سرباز هستم ولی برای مدت کار کردم معافیت تحصیلی دارم حال حق و حقوق پایمال شده و بیمه چی میشه لطفا راهنمایی کنید؟...