درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - معاینه مجدد

سلام واسه پسرم معاینه مجدد زدن تاریخ 30فروردین الان نوبت این تاریخ نمیاد گیرم 31نوبت دارن اشکال نداره همون 31برم چون تو نامه معاینه مجدد30خورده تاریخ؟

پاسخ ها

سوال حقوقی نیست
منعی ندارد
در همان ظرف زمان حاضر و معاینه شوید
سوال غیر حقوقی
سوال غیر حقوقی را از مرجع مربوطه پیگیری کنید.
از طریق پلیس به اضافه 10 و یا مرکز تعویض پلاک پیگیری کنید
بلی محتملاست
با سلام از طریق مرجع مربوطه می توانید موضوع را پیگیری کنید
از طریق پلیس به اضافه 10 و یا مرکز تعویض پلاک پیگیری کنید
بادرود، پرسشگر ارجمند، در خصوص تأخیر در تاریخ معاینه مجدد برای فرزند شما و موضوع نوبت مشخص‌شده، باید به این نکته توجه داشت که اعتبار تاریخی که در نامه معاینه قید گردیده است، به‌عنوان یک سند رسمی و معتبر در نظر گرفته می‌شود که اصولاً جلب‌توجه می‌کند و می‌تواند برای مراکز درمانی و پزشکی ملاک عمل قرار گیرد. در این راستا، قانون صراحتاً می‌گوید که معاینه مجدد باید در زمان مقرر انجام شود، مگر آنکه دلایل معتبر و موجهی برای تغییر این زمان وجود داشته باشد. در شرایطی که نوبت شما به تاریخ پس از تاریخ تعیین‌شده در نامه موکول شده است، منطقی این است که قبل از مراجعه، با مرکز درمانی یا کلینیک مورد نظر تماس گرفته و از آنها کسب تکلیف نمایید. شایان ذکر است که در مواردی که عدم پذیرش در تاریخ معاینه پیش‌آید، شما به‌عنوان مراجعه‌کننده حق دارید تا به استناد اسناد‌تان، توضیحات لازم را ارائه دهید و بر اساس اصول قانونی، ابتکار عمل را به دست بگیرید. در نهایت، عدم مراجعه در تاریخ مشخص شده، اگرچه ممکن است مشکلاتی ایجاد کند، اما می‌تواند حل‌وفصل شود. از این جهت، توصیه می‌شود که حتماً استعلام جمعی داشته باشید تا از نگرانی‌های آتی جلوگیری شود و در صورت بروز مسائل، با توجه به مستندات قانونی و گزارش‌ها، مجدداً مسئله خود را پی‌گیری نمایید. بدین ترتیب، اگر مصرف پزشکی شما تحت‌الشعاع بروز مشکل در نوبت قرار بگیرد، در صورت وجود دلایل موجه و عدم امکان حضور در تاریخ مقرر، توصیه می‌شود که با در نظر گرفتن شرایط مستند و مدیریت درست رویه، در تاریخ جدید مراجعه نمایید.
باسلام از مرجع مربوط سوال نماید
سلام و عرض ادب بهتره همون 30 فروردین برید ولی اگه نوبت نیست، 31 هم مشکلی پیش نمیاد.
منظور شما از سوال مشخص نیست