با سلام از طریق اتحادیه و یا تعزیرات می توانید شکایت خود را پیگیری کنید.
سلام به فروشنده مراجعه و موضوع را مطرح و در صورت عدم پاسخ از اتحادیه پیگیری کنید
از طریق فروشنده پیگیری کنید اگر کالا قانونی وارد شده باشد نباید د ریجستری کردن مشکلی وجود داشته باشد
به اتحادیه و تعزیرات شکایت کنید با فاکتور
از طریق اتحادیه پیگیر شوید
از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری نمایید
به تعزیرات حکومتی سکایت کنید تا نتیجه بگیرید
بله به اتحادیه مربوطه مراجعه شود و طرح شکایت شور
سلام بله ابتدا به اتحادیه مراجعه نمایید
سلام و درود ، ابتدا به مغازه دار مراجعه و تقاضا کنید که گوشی را از شما پس بگیرد، اگر فایده نداشت، با مراجعه به دفتر خدمات قضایی ، برای فروشنده یک اظهارنامه ارسال کنید و سپس می توانید به استناد خیار عیب، دادخواست فسخ معامله دهید. (اگر فاکتور ندارید، رسید کارت خوان مغازه و یا شماره حسابی که پول را به آن واریز کردید، مدرک شما خواهد بود.)
سلام اثبات آن دشوار است
بله تعزیرات و اتحادیه ابتدا مراجعه کنید
با درود پرسشگر ارجمند به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید
سلام بله
.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.