سلام اثبات آن دشوار است
سلام به فروشنده مراجعه و موضوع را مطرح و در صورت عدم پاسخ از اتحادیه پیگیری کنید
سلام و درود ، ابتدا به مغازه دار مراجعه و تقاضا کنید که گوشی را از شما پس بگیرد، اگر فایده نداشت، با مراجعه به دفتر خدمات قضایی ، برای فروشنده یک اظهارنامه ارسال کنید و سپس می توانید به استناد خیار عیب، دادخواست فسخ معامله دهید. (اگر فاکتور ندارید، رسید کارت خوان مغازه و یا شماره حسابی که پول را به آن واریز کردید، مدرک شما خواهد بود.)
از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری نمایید
با درود پرسشگر ارجمند به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید
.
با سلام از طریق اتحادیه و یا تعزیرات می توانید شکایت خود را پیگیری کنید.
به اتحادیه و تعزیرات شکایت کنید با فاکتور
از طریق اتحادیه پیگیر شوید
بله به اتحادیه مربوطه مراجعه شود و طرح شکایت شور
سلام بله ابتدا به اتحادیه مراجعه نمایید
سلام بله
از طریق فروشنده پیگیری کنید اگر کالا قانونی وارد شده باشد نباید د ریجستری کردن مشکلی وجود داشته باشد
بله تعزیرات و اتحادیه ابتدا مراجعه کنید
به تعزیرات حکومتی سکایت کنید تا نتیجه بگیرید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.