چون نمایندگی مرکزی بوده مراجعه به اتحادیه کنید
با سلام از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری کنید
با سلام از طریق اتحادیه پیگیری کنید
از اتحادیه مربوطه پیگیری کنید
از فروشنده و شرکت گارانتی شکایت کنید
به اتحادیه مراجعه نمایید
به اتحادیه ایشان مراجعه کنید یااثبات ادعاشکایت تدلیس درمعامله مطرح کنیدذ
سلام مدارکی که در اختیار دارید را اولا می توانید از طریق اتحادیه موبایل فروشان اقدام کنید و مدارک را در اختیار آن مرجع قرار دهید . یا این که می توانید از طریق سازمان تعزیرات اقدام بفرمائید .
نيازمند توضيح بيشتر و مشاوره تلفني است
سلام و وقت بخیر فاکتور را به اتحادیه ببریید و نشان دهید و همانجا شکایت کنبد البته ابتدا از خودشان پیگیری کنید
باسلام تحت عنوان کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع از ایشان شکایت کنید از طریق سایت با بنده در ارتباط باشید تا موارد لازم به شما راهنمایی داده شود
شکایت کنید تا رسیدگی شود
اول از طریق فروشنده پیگیری کنید و اگر مشکل حل نشد به اتحادیه مراجعه کنید
با سلام شما می بایست صورت به اتحادیه موبایل فروشان مراجعه نمایید
با درود پرسشگر ارجمند بستگي به توافقات حاصله دارد دلیلی دارید قرار بوده است چنین باشد؟
ابتدا اظهارنامه در حین سپس اگر پاسخی دریافت نکردید دادخواست استرداد گوشی موبایل و تحویل ثمن معامله
از طریق صنف اقدام بفرمایید
می تونید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی پیگیری کنید یا از طریق دفتر خدمات قضایی دادخواست مطرح کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.