شکایت به اداره کار
سلام شما می توانید در مراجع اداره کار شکایت نمایید
با سلام از طریق اداره کار می توانید شکایت خود را پیگیری کنید
از طریق سایت اداره کار مدارک خود را بارگذاری و طرح دعوی نمایید
*** باسلام و عرض ادب *** شما و همکارانتان میتوانید به اداره کار مراجعه کرده و شکایتی را ثبت کنید. در این شکایت، میتوانید عدم پرداخت حقوق و بیمههای معوقه را مطرح کنید. اداره کار معمولاً با تشکیل جلسات رسیدگی، از کارفرما میخواهد که دلایل خود را ارائه کند و تصمیمات لازم را اتخاذ میکند. اگر شرکت اصلی، کارفرمای اصلی پروژه شما باشد و در قراردادهای شما مشخص شده باشد که شرکت اصلی مسئولیت پرداخت حقوق و بیمه شما را دارد، میتوانید از شرکت اصلی نیز شکایت کنید. اگر شرکت زیرمجموعه نتواند حقوق شما را پرداخت کند، اداره کار ممکن است شرکت اصلی را به عنوان مسئول نهایی تعیین کند. *** علی شیئی مقدم وکیل پایه یک دادگستری ***
با درود پرسشگر ارجمند. حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد و و
در شکایت خود، میتوانید شرکت اصلی را به عنوان کارفرمای اصلی معرفی کنید و از آنها بخواهید که به دلیل تضامین مالی که دارند، حقوق معوقه و بیمه شما را پرداخت کنند. در اینجا باید به مستندات و مدارکی که نشاندهنده بدهیهای شرکت زیرمجموعه و تضامین شرکت اصلی است، استناد کنید.
بله قابل اقدام است
به اداره کار شکایت کنید
به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید
سوال اداریست
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.