لزومی به استعفا نیست. به هرحال مکلف بودند که بیمه رد بکنند و سنوات و عیدی بپردازند. نداشتن قرارداد، باعث از بین رفتن حقوق شما نمیشود. میتوانید در حین کار یا پس از استعفا یا پس از اخراج حقوق خودتون رو مطالبه بفرمایید از اداره کار. البته به دلیل نداشتن قرارداد، یک مقدار چالش برای اثبات ادعاهاتون دارید ولی از اونجا که اداره کار تا حد مناسبی از حقوق کارگر طرفداری میکنه، ان شاالله میتونید به حقوق تون برسید.
با سلام در خصوص این موضوع وفق مستندات بانکی و حقوق واریزی میتوانید بهبازرسی اداره کاریا بیمه تامین مراجعه نمایید و نیازی به استعفا نیست
سلام ربطی به قرارداد داشتن ندارد و شما میتوانید با شکایت از کارفرمای خود به اداره کار تمام حقوق خود را مطالبه نمایید
درود بر شما ؛ بله موفق باشید .
با درود پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد و و امکان بازگشت به کار نیز متصور است
همین الان هم می توانی و بهتر است الان از طریق بازرسی اداره کار بخواهی که حسابداری شرکت سر بزنه و بررسی کنه
سلام بستگی داره که اون حقوقی که دریافت داشتین صرفا حقوق ماهانه بوده یا عیدی و سنوات هم داخل همون لحاظ شده؟
سلام بله به اداره کار شکایت کنید
بله
با سلام اگر مشمول قانون کار باشید می توانید از طریق اداره کار شکایت خود را پیگیری کنید
سلام از طریق اداره کار میتوانید مطالبات خویش را وصول نمائید مشروط بر آنکه مشمول قانون کار باشید.
سلام. بله میتوانید. نداشتن قرارداد مانع از مطالبه حقوق تون نیست. هیچ ارتباطی به استعفا یا اخراج یا اشتغال تون نداره.
از اداره کار پیگیری فرمایید
سلام از طریق اداره کار موضوع را پیگیری نمایید
بر اساس شرایط قرارداد کار و رزومه شغلی با دو شاهد میتوانید از طریق اداره کار حق و حقوق خود را مطالبه نمایید
سلام بله قابل مطالبه است و شما باید در مراجع اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید
بلی میتوانید
بله میتوانید حقوق خود را مطالبه کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.