با سلام شما میتوانید بابت تمام مالی خود شکایت نمود
اگر بیمه دارید بابت پرداختی های ناقص میتوانید مابه التفاوت و عیدی وسایر مزایا را از طریق اداره کار مطالبه کنید. در خصوص ترک کار حواستان باشد بر خلاف قرارداد انجام ندهید
سلام شما میتوانید از طریق اداره کار نسبت به شکایت اقدام نمائید.
برای دریافت حقوق مالی خود از جمله عیدی بیمه سنوات و.. نیاز به قرارداد نیست همینکه رابطه کاری محرز شود کافیست
با سلام میتوانید از طریق اداره کار پیگیری کنید
موضوع را از طریق سامانه جامع اداره کار در دفاتر پیشخوان دولت پیگیری فرمایید
در صورت احراز رابطه شغلی حقوق مالی شما قابل مطالبه است
با سلام از طریق اداره کار علیه کارفرما با عنوان اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی و مطالبه کلیه حقوق و مزایای ناشی از کار طرح شکایت نمایید
سلام بله امکان دارد شما به صورت کتبی به کارفرما اعلام نمایید و بعد از یک ماه می توانید از شرکت خارج شوید و شما می توانید در هیات تشخیص اداره کار شکایت خود را مطرح کرد و شما باید در سامانه روابط کار ثبت نام نمایید و
درود بر شما؛ در حین کار شکایت کنید. موفق باشید.
سوال اداری است
بادرود پرسشگر گرامی اگر تابع قانون کار باشید که بنظر هستید حقوق و مزایای شما از جمله؛(مابه التفاوت حقوق بن کارگری حق مسکن عیدی پاداش سنوات حق بیمه{عدم پرداخت آن دو تا ده برابر نیز جریمه دارد به نرخ روز پرداخت} اضافه کاری و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده سامانه روابط کار ثبت نام کرده وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و…. بدیهی است اثبات روابط کاری برعهده کارگر است مستندات کارگر بودن نیز قرارداد کتبی شهادت شهود تحقیق محلی پرینت حساب لیست حضور غیاب و……..میباشد.
قرارداد لازم نیست و در صورت احراز رابطه شغلی حقوق مالی شما قابل مطالبه است
با سلام نیازی به وجود قرارداد بین شما نیست با هر طریقی بتوانید این رابطه کارگری و کارفرمایی رو ثابت کنید میتونید تمام حق و حقوقتون رو بگیرید.
اگر قرارداد و سفته نزدش نداری میتونی شکایت کنی
اگر قرارداد کار دارید که مخالف با قوانین کار است میتوانید بر اساس آن از طریق اداره کار شکایت مطرح کنید تا در هیئت تشخیص بررسی شود
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.