با سلام میبایست به پلیس محترم فتا مراجعه نمایید یا وکیل بگیرید
سلام فقط حضوری پیگیری کنید
با سلام حضورا علت مسدودی حسابتان را از پلیس فتا، پیگیری نمایید.
با سلام می توانید به پلیس فتا یا دادسرا مراجعه کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به مرجع توقیف کننده و پیگیری موضوع وجود دارد. در خرید اینترنتی مشتری حتی بدون دلیل ظرف مدت 7 روز می تواند از معامله انصراف دهد و شما مکلف هستید پول ایشان را برگردانید. در حال حاضر به احتمال زیاد مرجع رسیدگی حق را به خریدار می دهد و بهتر است پول ایشان را برگردانید و رضایت خریدار را جلب کنید.
سلام باید پیگیری شود.حل میشه مشکلتون
با درود پرسشگر ارجمند بنظر مرتکب جرم کلاهبرداری شده اید هر طور شده شخص را راضی کنید و در محیط مجازی بدقولی نکنید که ممکن است به یک تا7 حبس محکوم شوید
سلام شما بایستی اقدام به جنس خود در مقابل مبلغ واریزی کنید و از مرجعی که حساب شما را مسدود کرده است به شکل حضوری پیگیری کنید.
در وهله اول باید مراجعه کنید پلیس فتا یا اگر پرونده ارسال شده دادسرا
بلی میشود
باسلام به مرجع مسدود کننده حساب مراجعه نمایید و موازا دادخواست استرداد تنظیم نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید
سلام احتمالا کلاهبرداری انجام دادن
به مرجع توقیف کننده مراجعه فرمایید
با سلام می توانید حضورا یا از طریق تماس تلفنی موضوع را پیگیری کنید
باید ابتدا علت مسدودی را جویا شوید تا سپس نسبت به رفع ان اقدام کنید
با سلام شما باید حضورا به شعبه توقیف کننده حساب مراجعه نمایید
معامله مجازی این حرفها را هم دارد
سلام و احترام باید بررسی شود
به مرجع مسدود کننده مراجعه و علت را جویا و پیگیری کنید
ابتدا علت مسدودی را جویا شوید با رجوع به مرجع مسدود کننده
از مرجع مسدودی پیگیری کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.