با سلام می توانید به پلیس فتا یا دادسرا مراجعه کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به مرجع توقیف کننده و پیگیری موضوع وجود دارد. در خرید اینترنتی مشتری حتی بدون دلیل ظرف مدت 7 روز می تواند از معامله انصراف دهد و شما مکلف هستید پول ایشان را برگردانید. در حال حاضر به احتمال زیاد مرجع رسیدگی حق را به خریدار می دهد و بهتر است پول ایشان را برگردانید و رضایت خریدار را جلب کنید.
با سلام میبایست به پلیس محترم فتا مراجعه نمایید یا وکیل بگیرید
به مرجع توقیف کننده مراجعه فرمایید
ابتدا علت مسدودی را جویا شوید با رجوع به مرجع مسدود کننده
معامله مجازی این حرفها را هم دارد
باسلام به مرجع مسدود کننده حساب مراجعه نمایید و موازا دادخواست استرداد تنظیم نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید
باید ابتدا علت مسدودی را جویا شوید تا سپس نسبت به رفع ان اقدام کنید
سلام شما بایستی اقدام به جنس خود در مقابل مبلغ واریزی کنید و از مرجعی که حساب شما را مسدود کرده است به شکل حضوری پیگیری کنید.
از مرجع مسدودی پیگیری کنید.
به مرجع مسدود کننده مراجعه و علت را جویا و پیگیری کنید
در وهله اول باید مراجعه کنید پلیس فتا یا اگر پرونده ارسال شده دادسرا
سلام فقط حضوری پیگیری کنید
سلام احتمالا کلاهبرداری انجام دادن
با سلام می توانید حضورا یا از طریق تماس تلفنی موضوع را پیگیری کنید
با سلام شما باید حضورا به شعبه توقیف کننده حساب مراجعه نمایید
با سلام حضورا علت مسدودی حسابتان را از پلیس فتا، پیگیری نمایید.
سلام باید پیگیری شود.حل میشه مشکلتون
بلی میشود
سلام و احترام باید بررسی شود
با درود پرسشگر ارجمند بنظر مرتکب جرم کلاهبرداری شده اید هر طور شده شخص را راضی کنید و در محیط مجازی بدقولی نکنید که ممکن است به یک تا7 حبس محکوم شوید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.