به صنف مربوطه مراجعه کنید
با سلام و احترام ؛؛؛ اقدامات زیر را پیگیری نمایید ارسال اظهارنامه و عنوان موضوع مراجعه به اتحادیه و صنف مربوطه تأمین دلیل و مطالبه خسارت
سلام شما باید ابتدا اظهارنامه ارسال و سپس تامین دلیل نمایید و بعد دادخواست اقامه نمایید و میتوانید به اتحادیه هم مراجعه نمایید
شکایت خود را در تعزیرات مطرح کنید.
اول مراجعه به اتحادیه مربوطه. سپس داد خواست
شکایت کنید
با سلام از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری کنید
با سلام و احترام می توانید مطالبه مابه التفاوت مبل سالم و ناقص را درخواست نماید
سلام از طریق تعزیرات صنف مربوطه شکایت کنید
با درود ابتدا تامین دلیل نمایید و سپس دادخواست مطالبه خسارت مطرح بفرمائید به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید
از طریق اتحادیه پیگیری کنید
با سلام از طریق اتحادیه پیگیری کنید
اول تامین دلیل کنید تا کارشناس مشخص کند این عیب از اول بوده و در اثر تقصیر شما بوجود نیامده سپس بر اساس آن میتوانید اقدامات لازم حقوقی را انجام دهید و طرف را ملزم کنید یا از همان ابتدا از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری کنید
اگر عضو اتحادیه میباشند از طریق اتحادیه قابل شکایت است در غیر اینصورت با اخذ تامین دلیل و جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری عیوب بررسی و در صورتی که عیب اساسی باشد معامله فسخ و نسبت به استرداد ثمن اقدام نمایید
سلام می توانید شکایت نمایید
شما مکلف بودید در هنگام خرید از سلامت کامل ان مطمان میشدید و اگر مبلغ را کامل پرداخت کرده باشبد معمولا دادخواست فسخ و استرداد ثمن نتیجه ندارد
شکایت کنید
در صورت داشتن فاکتور و فیش واریزی ،دادخواست تامین دلیل مطرح و موضوع به کارشناس ارجاع و پس از ان اقدام به طرح دعوی مطالبه خسارت دهید
از طریق اتحادیه پیگیری نمایید تامین دلیل کنید و مطالبه خسارت
ابتدا تامین دلیل با جلب نظر کارشناس مبنی بر ایراد در ساخت بدهید اگر کارشناس تایید کرد ، دادخواست فسخ به علت خیار عیب یا الزام به ایفای تعهدات بدهید
سلام از طریق تعزیرات از صنف مربوطه شکایت کنید
از طریق اتحادیه شکایت کنید
سلام فسخ به جهت عیب کالا ویا مطالبه خسارت درصورت معیوب بودنش
با سلام می توانید به اتحادیه مراجعه نمایید و یا به تعزیرات حکومتی مراجعه نمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.