مشاوره حقوقی رایگان - خرابی مبل

من یک هفته بعد از اینکه مبل راحتی خریدم سه نفره آن جیر جیر صدا می دهد به فروشنده هم زنگ زدم می گه ما مبل را صحیح و سالم تحویل دادیم و بعد دیگه تلفنم را جواب نمیده چکار کنم

پاسخ ها:


به صنف مربوطه مراجعه کنید

12:19:48   1401/5/12

با سلام و احترام ؛؛؛ اقدامات زیر را پیگیری نمایید ارسال اظهارنامه و عنوان موضوع مراجعه به اتحادیه و صنف مربوطه تأمین دلیل و مطالبه خسارت

01:44:47   1401/5/18

سلام شما باید ابتدا اظهارنامه ارسال و سپس تامین دلیل نمایید و بعد دادخواست اقامه نمایید و میتوانید به اتحادیه هم مراجعه نمایید

19:56:26   1401/5/11

شکایت خود را در تعزیرات مطرح کنید.

10:06:30   1401/5/12

اول مراجعه به اتحادیه مربوطه. سپس داد خواست

14:13:36   1401/5/14

با سلام از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری کنید

06:46:02   1401/5/12

با سلام و احترام می توانید مطالبه مابه التفاوت مبل سالم و ناقص را درخواست نماید

10:28:33   1401/5/12

سلام از طریق تعزیرات صنف مربوطه شکایت کنید

15:07:44   1401/5/13

با درود ابتدا تامین دلیل نمایید و سپس دادخواست مطالبه خسارت مطرح بفرمائید به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید

02:14:10   1401/5/12

از طریق اتحادیه پیگیری کنید

11:36:44   1401/5/13

با سلام از طریق اتحادیه پیگیری کنید

22:39:45   1401/5/11

اول تامین دلیل کنید تا کارشناس مشخص کند این عیب از اول بوده و در اثر تقصیر شما بوجود نیامده سپس بر اساس آن میتوانید اقدامات لازم حقوقی را انجام دهید و طرف را ملزم کنید یا از همان ابتدا از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری کنید

11:19:26   1401/5/12

اگر عضو اتحادیه میباشند از طریق اتحادیه قابل شکایت است در غیر اینصورت با اخذ تامین دلیل و جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری عیوب بررسی و در صورتی که عیب اساسی باشد معامله فسخ و نسبت به استرداد ثمن اقدام نمایید

21:51:33   1401/5/13

سلام می توانید شکایت نمایید

17:36:56   1401/5/17

شما مکلف بودید در هنگام خرید از سلامت کامل ان مطمان میشدید و اگر مبلغ را کامل پرداخت کرده باشبد معمولا دادخواست فسخ و استرداد ثمن نتیجه ندارد

17:23:40   1401/5/11

در صورت داشتن فاکتور و فیش واریزی ،دادخواست تامین دلیل مطرح و موضوع به کارشناس ارجاع و پس از ان اقدام به طرح دعوی مطالبه خسارت دهید

13:06:24   1401/5/12

از طریق اتحادیه پیگیری نمایید تامین دلیل کنید و مطالبه خسارت

10:05:23   1401/5/12

ابتدا تامین دلیل با جلب نظر کارشناس مبنی بر ایراد در ساخت بدهید اگر کارشناس تایید کرد ، دادخواست فسخ به علت خیار عیب یا الزام به ایفای تعهدات بدهید

08:59:39   1401/5/15

سلام از طریق تعزیرات از صنف مربوطه شکایت کنید

15:06:56   1401/5/13

از طریق اتحادیه شکایت کنید

04:58:45   1401/5/13

سلام فسخ به جهت عیب کالا ویا مطالبه خسارت درصورت معیوب بودنش

01:47:46   1401/5/12

با سلام می توانید به اتحادیه مراجعه نمایید و یا به تعزیرات حکومتی مراجعه نمایید  

19:07:12   1401/5/12

سوالات مرتبط

خرابی مبل
من یک هفته بعد از اینکه مبل راحتی خریدم سه نفره آن جیر جیر صدا می دهد به فروشنده هم زنگ زدم می گه ما مبل را صحیح و سالم تحویل دادیم و بعد دیگه تلفنم را جواب نمیده چکار کنم...
مبل
سلام ، من از شهرک ولیعصر مبل خریدم ، بار اول که مبل آورد رنگش کلا فرق میکرد عوض کرد یکی دیگه آورد این سری کلا مبل پارچش سوراخ سوراخ شده چیکار باید کنم پولمو بگیرم خودمبل شد22م جلومبلی و عسلی هم داد250...
خرید گوشی معیوب
سلام من با شاگرد موبایل فروشی از یک عمده فروش گوشی موبایل خریدم بعد گوشی را برای راه اندازی به گوشی فروشی بردیم در همان لحظه اول یک فاکتور داد بعد گوشی را خواست تنظیم کند متوجه شدیم گوشی صفحه اش شکست...
عدم عودت وجه پرداخت شده و عدم پس گرفتن کالای معیوب
سلام وقت بخیر بردار بنده یک عدد باتری موبایل از فروشگاه لوازم جانبی موبایل خریدند و به محض اینکه خواستن از باتری استفاده کنند باتری خراب بود الان بردن فروشگاه ، اونا میگن ما میدیم شرکت گارانتی و تا د...
مشکل‌ دار بودن کالای ارسالی
با سلام بنده برای یک کالا از اینستاگرام 850هزار تومن پول پرداخت کردم ولی کالایی که به دستم رسیده مشکل داره و فروشنده همش امروز و فردا میکنه میگه مشکل رو حل میکنیم میخواستم ببینم چجوری باید اقدام کنم ب...