مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از هزینه باربری

با سلام و‌ خسته نباشین من آنلاین شاپ دارم و یک کفش رو که خود مشتری عکس فرستاده بود رو براش از یه آنلاین شاپی دیگه که میتونست از کانادا و امریکا خرید کنه سفارش دادم به مبلغ8/900 و بهشون گفتم قیمت بدون باربری هست و همه پیامارو اسکرین گرفتم،و حتی با اقساطی باهاشون کارکردم حالا کفش رسیده و من گفتم 4/300 بابت باربری و حتی هزینه باربری پرداخت کردم هم اسکرین شاتشو دارم ، من برای باربری هزارتومن سود نگرفتم و‌همون مبلغ رو که پرداخت کردم به این مشتری گفتم که برای پرداخت باربری امتناع کردن ، ولی این مشتری گفتم شکایت میکنن هزینه باربری اینقدر نمیشه در حالیکه گفتم از پیجای دیگه بپرسین باربری امریکا و کانادا زیادتره تا کشورای نزدیک حتی من اسکرین شات دارم که به یه پیج دیگه هم پیام دادم و قیمت باربری رو پرسیدم ، از من سوالی درمورد هزینه باربری هم نکردن و ایشون تهران هستن و من کرمانشاه حالا ایشون شکایت کنن کاری از دستشون بر میاد یا شکایتشون بی نتیجه میمونه ممنونم به صورت صریح و روان توضیح بدین و اینکه من هزینه کفش رو از روز اوب بدون باربری بهشون گفته بودم

پاسخ ها:


شکایت نیاز به ادله دارد و الا اصل برائت است

10:12:24   1404/6/23

سلام طبق توافقات فیمابین  باید عمل گردد 

14:03:05   1404/6/19

بلی قطعاً میتوانند 

00:39:33   1404/6/20

با توجه به اینکه شما قبل از خرید، قیمت کفش را بدون هزینه باربری به مشتری اعلام کرده‌اید و تمامی مکاتبات، پیام‌ها و اسکرین‌شات‌ها موجود است و مبلغ باربری نیز دقیقاً همان هزینه‌ای است که پرداخت کرده‌اید، در صورت شکایت مشتری، دعوی او به احتمال زیاد بی‌نتیجه خواهد بود. اسناد و مکاتبات شما نشان می‌دهد که مشتری از ابتدا از هزینه اضافی آگاه بوده و باربری جزو توافق اولیه نبوده و هیچ سودی از آن نبرده‌اید، بنابراین دفاع شما در دادگاه مستند و قوی است

 

13:15:56   1404/6/20

مسائل این چنینی نیاز به بررسی جزئیات دارد چرا که عملا نمی‌توان این مورد را یک سوال کوتاه حقوقی دانست بلکه یک پروسه و پرونده قطور است که باید بررسی شود و اسناد و مدارک رویت شو 

09:40:05   1404/6/20

  1. دعوی مطالبه خسارت بدهید

19:24:15   1404/6/21

سلام تمام قول و قرارهایی که شما با مشتری گذاشته‌اید، به شکل صریح و بدون ابهام، در متن پیام‌ها وجود دارد و شما به نوعی به استنادِ این پیام‌ها می‌توانید قراردادِ بین خود و مشتری را به اثبات برسانید و شکایتِ احتمالیِ مشتری را بی‌اثر و بی‌نتیجه بفرمائید.

03:50:56   1404/6/20

با سلام

با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است 

11:02:43   1404/6/18

در صورت اثبات توافق اولیه و ارائه مستندات، شکایت مشتری احتمالاً نتیجه‌ای نخواهد داشت. توصیه می‌شود کلیه مدارک را نگهداری و آماده ارائه نمایید.

13:06:29   1404/6/23

سوالات مرتبط

خرید از کانال تلگرامی
با سلام بنده از یک کانال تلگرامی یک گلیم خریدم پولش رو هم که حدود 2 میلیون بود کامل واریز کردم الان که پیک آورده میبینم طرح درسته اما رنگ متفاوت هستش و فروشنده هم قبول نمیکنه که اشتباه کرده. آدرسی هم ...
خرید اینترنتی
سلام ، من از یه پیج توی اینستاگرام خرید کردم ولی بسته رو برام نفرستادن و بعد از دو ماه فقط 65 درصد پولمو به عنوان خسارت پس دادن در صورتی که خودشون بسته رو نفرستاده بودن میتونم ازشون شکایت کنم؟...
ملك مشاعي
با سلام ٣/٣ دانگ از زمين محل كارخانه طي سند انتقال اجرايي بنام بانك منتقل شده است تفكيك و افراز سهم بانك امكانپذير ميباشد مع الهذا بانك دادخواست تخليه ملك را نموده است تاريخ رسيدگي دادگاه هفته...
کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی ...
سلام، من گوشی اپل22 میلیونی خریدم برای من یک گوشی 6 میلیونی سامسونگ فرستادن، گوشی رو مرجوع کردم مجددا میخان همونو بفرستن میگن ما اپل فرستادیم خودت عوض کردی فیلم فروشگاه! چک شده، گوشی در مسیر راه عوض ش...
بسته پستی خالی
من از پیج اینستا خرید کردم و بعد از واریزی وجه بلاک شدم بعد از چهار ماه از کسی که پول به حسابش واریز کرده بودم شکایت کردم پلیس فتا پرونده را مبنی بر این که فرد کلاهبردار نیست و کسب و کار دارد به شورای...