مشاوره حقوقی رایگان - مشکل گارانتی

سلام من دقیقا روز 5شهریور ماه گوشی خریدم 6روز بعد یعنی هنوز یه هفته هم نشده گوشی اسپیکرش خش خش داشت البته اینو از روزی که خریدم داشت اما گفتم شاید نرم افزاری باشه که خودم تست کردم نتونستم کاری انجام بدم 11شهریور فرستادم گارانتی حالا امروز بهم زنگ زدن گفتن چونکه گلس یووی گذاشتید از شرایط تعویض باطل میشه اخه گوشی که هنوز یه هفته نشده میخوان تعمیرش کنن اخه نمیشه تازه فروشنده هم گفته و پیشنهاد داده که گلس یووی بزارم چونکه صفحش خمیده هست بهتر یووی باشه الان بنظرتان چکار کنم گوشیمredmi note 14 pro plus

پاسخ ها:


شکایت به اتحادیه بعد به تعزیرات حکومتی

15:59:25   1404/6/20

سلام و عرض ادب
اگر عیب ربطی به گلس ندارد، گارانتی باید تعمیر یا تعویض کند؛ به سازمان حمایت و تعزیرات شکایت کنید.

10:16:35   1404/6/21

اگر مشکل از ابتدا وجود داشته و گلس تأثیری در خرابی اسپیکر نداشته، می‌توانید با استناد به قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده، شکایت رسمی ثبت کنید. همچنین مراجعه به اتحادیه فروشندگان یا سازمان حمایت توصیه می‌شود.

20:56:30   1404/6/27

با توجه به اینکه مشکل اسپیکر از ابتدا وجود داشته و فروشنده نیز گذاشتن گلس یووی را پیشنهاد کرده، ابطال گارانتی به دلیل نصب گلس یووی غیرمنطقی است. به فروشنده مراجعه کرده و با ارائه مستندات و استناد به قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، درخواست تعویض یا تعمیر گوشی را مطرح نمایید. در صورت عدم همکاری، از طریق سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یا اتحادیه مربوطه پیگیری کنید....

11:55:43   1404/6/31

به سازمان حمایت و تعزیرات شکایت کنید.

15:44:23   1404/7/4

سلام شکایت نمایید تا موضوع بررسی گردد 

14:07:02   1404/7/5

گارانتی حق ندارد به‌دلیل نصب گلس از انجام تعهد شانه خالی کند، چون ایراد مربوط به اسپیکر است نه صفحه. می‌توانید با استناد به قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، الزام به تعویض یا تعمیر بدون هزینه را مطالبه کنید

 

16:20:48   1404/7/5

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
خدمات پس از فروش
سلام از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند آیا می‌توانم اجاق گاز را پس بد...
خدمات پس از فروش ده ساله
با سلام بنده چهار سال پیش یک پکیج رادیاتور به همراه رادیاتورهاش از فروشنده خریدم هر سال یکی از رادیاتورها به علت عدم کیفیت سوراخ میشه و میگفتیم میامدن تعویض می کردن چون کارت گارانتی هم دارن اکنون یکی ...
ضمانت یک ساله پک جلوبندی
آیا ضمانت یکساله قید شده در برگه سربرگ دار تا آخرین روز اعتبار دارد چون من پارسال عوض کردم البته 20اسفند البته چند ماهی است که خراب است ولی چون خواب بوده نبردم و در ضمن بخاطر مشکل که همون پارسال داشتی...