نیاز به بررسی جزییات مربوطه دارد
سلام و احترام
ابتدا اظهارنامه بدید و سپس دادخواست برای پس گرفتن وجه پرداختی
نخست، شما میتوانید با استناد به قرارداد منعقد شده و فیشهای واریزی، شکایت "عدم انجام تعهدات قراردادی" ورا علیه شرکت خدمات مسافرتی و مدیرعامل آن مطرح کنید. ثانیاً، با توجه به گذشت بیش از زمان مقرر در قرارداد (۶ ماهه) و عدم ارائه خدمات یا بازپرداخت وجوه، میتوانید شکایت "کلاهبرداری" را نیز در صورت اثبات سوءنیت و مانور منقلبانه پیگیری نمایید. ثالثاً، برای اثبات ادعا و پیگیری مؤثر، حتماً کلیه مدارک اعم از قرارداد، فیشهای واریزی و مکاتبات احتمالی را جمعآوری و با یک وکیل متخصص مشورت کنید...بهتر است ابتدا اظهارنامه ارسال دارید
امکان طرح شکایت تحت عنوان «خیانت در امانت» یا «کلاهبرداری» وجود دارد. بررسی دقیق قرارداد و مدارک توسط وکیل لازم است.
میتوانید با مراجعه به دادگاه حقوقی علیه شرکت و مدیرعامل آن به دلیل عدم انجام تعهد (نقض قرارداد) و استرداد مبلغ پرداختی اقامه دعوا کنید.
شما به استناد مفاد قرارداد منعقد شدهی فیمابین، میتوانید دادخواست به خواسته الزام به ایفای تعهد را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
شکایت کلاهبرداری
هم شکایت کیفری و هم دادخواست حقوقی قابل انجام است
اگه شرکت قانونیه استرداد وجه مطرح کنید اگر غیر قانونی فعالیت میکنه به اتهام کلاهبرداری
موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد پیشنهاد می شود مشاوره تلفنی داشته باشید
بستگی به قرارداد پایه و نحوه تعهدات طرفین است لذا طرح دعوی مطالبه انجام تعهدات ممکن است
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.