نخست، شما میتوانید با استناد به قرارداد منعقد شده و فیشهای واریزی، شکایت "عدم انجام تعهدات قراردادی" ورا علیه شرکت خدمات مسافرتی و مدیرعامل آن مطرح کنید. ثانیاً، با توجه به گذشت بیش از زمان مقرر در قرارداد (۶ ماهه) و عدم ارائه خدمات یا بازپرداخت وجوه، میتوانید شکایت "کلاهبرداری" را نیز در صورت اثبات سوءنیت و مانور منقلبانه پیگیری نمایید. ثالثاً، برای اثبات ادعا و پیگیری مؤثر، حتماً کلیه مدارک اعم از قرارداد، فیشهای واریزی و مکاتبات احتمالی را جمعآوری و با یک وکیل متخصص مشورت کنید...بهتر است ابتدا اظهارنامه ارسال دارید
سلام و احترام
ابتدا اظهارنامه بدید و سپس دادخواست برای پس گرفتن وجه پرداختی
نیاز به بررسی جزییات مربوطه دارد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.