بادرود
طبق قوانین مصرفکننده، فروشنده مسئول تحویل کامل و بهموقع کالا است و تاخیر یا نقص کالا تقصیر مشتری نیست؛ بنابراین حق شماست که محصول اصلی را بدون پرداخت اضافی دریافت کنید یا خسارت معادل آن را مطالبه کنید. فروشنده نمیتواند بابت اشتباه خود از شما هزینه اضافه طلب کند
سلام شما نمی توانید درخواست نمایید که کالای جدید را ارزانتر به شما بدهد . شما اظهارنامه تنظیم و برای فروشنده ارسال نمایید شما دادخواست الزام به انجام تعهدات قراردادی را مطرح نمایید
سلام و احترام
حق با شماست؛ فروشنده باید یا کالای کامل را در موعد بدهد یا با رضایت شما جایگزین مناسب ارسال کند، وگرنه میتوانید الزام به ایفای تعهد یا فسخ و استرداد وجه و خسارت مطالبه کنید.
باسلام و درود
طبق قانون حمایت مصرفکننده و ماده ۴۶ قانون تجارت الکترونیک، اگر فروشنده محصول را ناقص یا با تأخیر تحویل دهد، مسئول جبران خسارت خریدار است. بنابراین شما حق دارید بدون پرداخت هزینه اضافی همان محصول اصلی را دریافت کنید یا از قرارداد فسخ و پول خود را پس بگیرید؛ فروشنده نمیتواند شما را مجبور به پرداخت اضافه کند، چون تقصیر از جانب اوست.
باسلام - مسلما حق باشماست - و باتوجه به مستندات و فیش های واریزی و فاکتور خرید و سایر ادله میتوانید فروشنده را ملزم به تحویل کالا کنید
باسلام بدوا اظهارنامه ارسال کنید
میتوانید دادخواست الزام به ایفای تعهد بدهید و یا معامله را فسخ و استرداد وجه بخواهيد
سلام از پلیس فتا پیگیری کنید
با شماست
درود، حق با شماست و ایشان ملزم است به سبب اقدام خود جریمه مالی را پرداخت کند
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.