سلام ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست
سلام شما دادخواست مطالبه وجه و خسارت تاخیر تادیه را مطرح نمایید
اصل بر صحت و لزوم قراردادها بوده لذا فسخ نیاز به دلیل دارد اما در معاملات از راه دور مطابق قانون تجارت الکترونیک فروشنده ملزم است بدون اخذ دلیل ظرف 7 روز کالا را قبول و هزینه پست به عهده خریدار است
دادخواست مطالبه، خسارت تاخیر نادیه و خسارت دادرسی از طریق دفاتر خدمات قضایی به استناد رسید واریز وجه و عودت
فسخ نیاز به دلیل دارد اما در معاملات از راه دور مطابق قانون تجارت الکترونیک فروشنده ملزم است بدون اخذ دلیل ظرف 7 روز کالا را قبول و هزینه پست به عهده خریدار است
بهتر استرته مسالمات آمیز حل و فصل کنید
با سلام بدواً اظهارنامه ارسال کنید و سپس دادخواست مطالبه وجه بدهید.
شکایت کنید حسابهای وی را مسدود کنید
از طریق دفتر خدمات قضایی میتوانید شکایت کنید
موظف به پس دادن وجه است
با درود فراوان؛ مطابق قانون 7 روزه، فروشنده مکلف به پذیرش برگشت کالا و بازپرداخت وجه است. ارسال کد رهگیری و اسناد به فروشنده، تایید کنندهی برگشت کالا به اوست. با ارایه مدارک به مراجع ذیصلاح (مثلاً سامانهی حمایت از مصرف کننده) و پیگیری حقوقی، میتوانید وجه خود را دریافت کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.