با درود فراوان؛ مطابق قانون 7 روزه، فروشنده مکلف به پذیرش برگشت کالا و بازپرداخت وجه است. ارسال کد رهگیری و اسناد به فروشنده، تایید کنندهی برگشت کالا به اوست. با ارایه مدارک به مراجع ذیصلاح (مثلاً سامانهی حمایت از مصرف کننده) و پیگیری حقوقی، میتوانید وجه خود را دریافت کنید.
با سلام بدواً اظهارنامه ارسال کنید و سپس دادخواست مطالبه وجه بدهید.
سلام شما دادخواست مطالبه وجه و خسارت تاخیر تادیه را مطرح نمایید
موظف به پس دادن وجه است
دادخواست مطالبه، خسارت تاخیر نادیه و خسارت دادرسی از طریق دفاتر خدمات قضایی به استناد رسید واریز وجه و عودت
سلام ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست
شکایت کنید حسابهای وی را مسدود کنید
اصل بر صحت و لزوم قراردادها بوده لذا فسخ نیاز به دلیل دارد اما در معاملات از راه دور مطابق قانون تجارت الکترونیک فروشنده ملزم است بدون اخذ دلیل ظرف 7 روز کالا را قبول و هزینه پست به عهده خریدار است
فسخ نیاز به دلیل دارد اما در معاملات از راه دور مطابق قانون تجارت الکترونیک فروشنده ملزم است بدون اخذ دلیل ظرف 7 روز کالا را قبول و هزینه پست به عهده خریدار است
از طریق دفتر خدمات قضایی میتوانید شکایت کنید
بهتر استرته مسالمات آمیز حل و فصل کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.