سلام و احترام اگر شماره شبای خود را دو ماه پیش به مرجع مربوط (بیمه یا صندوق دیه) دادهاید و هنوز واریز نشده، ابتدا به کارشناس پرونده یا شعبهای که پرونده دیه دارید مراجعه کنید و پیگیری کنید. گاهی تأخیر در فرآیند اداری یا تأمین بودجه پیش میآید.
از طریق شعبه اجرای احکام موضوع را پیگیری کنید ممکن هست بیمه پرداخت نکرده باشد اگر شرکت بیمه یا صندوق پرداخت خسارت، خسارت شما را در زمان مشخصشده پرداخت نکند، میتوانید این موضوع را به بیمه مرکزی اعلام کنید. بیمه مرکزی موظف است شکایت شما را ظرف 15 روز بررسی و پیگیری کند
سلام به اجرای احکام مراجعه کنید
سلام شما بهتر است به شعبه مربوط مراجعه نمایید و علت عدم واریز را جویا شوید و با دنبال نمودن پرونده خود تسریع در این امر را محقق نمایید
حضورا پیگیری کنید با اخذ نوبت از عدلیران
با سلام باید پیگیری نمایید چرا که این موضوع زمانبر است
سلام شما حضورا مراجعه و پیگیری نمایید
با درود پرسشگر ارجمند چاره جز مراجعه حضوری نیست تاخیر دارند
موضوع را حضوراً از طریق مرجع واریزی پیگیری کنید
به ذیحسابی دادگستری مراجعه نمایید
طی لایحهای از واحد اجرای احکام مربوطه درخواست دهید
با سلام حضورا از طریق شعبه اجرای احکام موضوع را پیگیری کنید اگر شماره خود را به بیمه اعلام کرده اید و بیمه پرداخت نکرده است می توانید از طریق شعبه اجرای احکام نسبت به توقیف حساب های بیمه اقدام کنید. با نامه اجرای احکام می توانید حساب بیمه را توقیف و نسبت به برداشت وجه از حساب بیمه اقدام کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.