سلام بله ،شما تمام هزینه ها که از ایشون دریافت کردین رو باید پرداخت کنید
بله بر عهده شماست
با درود پرسشگر ارجمند اری چنین است
بلی قطعا
در هر حال خریدار حق اخذ کالای سالم دارد لذا موضوع شکستگی کالا یا خرابی آن در مسیر به عهده حمل کننده مطابق قانون تجارت بخش حمل و نقل است و ضمان ایشان مفروض است
با سلام بله
تمام هزینه هایی که مشتری کرده است را پرداخت بایستی کنید
بله قطعاً
سلام طبق قانون اگر کالایی از طریق فضای مجازی فروخته شود خریدار در مهلت 7 روز می تواند درخواست برگرداندن کالا را نماید در این صورت ، فروشنده مکلف است که پس از کسر هزینه ارسال کالا ، باقیمانده مبلغ را به خریدار پس بدهد
با سلام این هزینه بر عهده متصدی حمل و نقل میباشد
با سلام بله مشتری تمام هزینهها را پرداخت کرده و مسئولیت ارسال با شما بوده است
سلام بله
بر اساس «قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان» و موازین عرفی معاملاتی، هزینه بازگشت کالا و هزینه ارسال اولیه در صورتی که کالا از ابتدا معیوب یا دارای عیب پنهان باشد، بر عهده فروشنده است. بنابراین شما باید همه هزینهها از جمله هزینه ارسال اولیه را نیز تقبل کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.