سلام من حضوری از بازار قهوه ساز خریدم وقتی اوردم خونه و آب داخل مخزنش ریختم برای استفاده دیدم آب از زیرش میره و درواقع آب بند نمیشه،با توجه به اینکه این وسیله های برقی تو بازار گارانتی ندارن من میتونم شکایت کنم و پولمو پس بگیرم؟
به خود مغازه دار مراجعه کردم گفتن ببر تعمیر کار درصورتی که یه هفته است وسیله رو خریداری کردم
با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر شکایت نتیجه ای نخواهد داشت مگر اینکه ثابت بشه در زمان خرید ایراد داشته.
از طریق اتحادیه می توانید موضوع را پیگیری کنید.
10:49:18 1402/8/27
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.