از طریق امور مشترکین پیگیری کنید
اگر شماره هنوز به شخص دیگری واگذار نشده باشد، گاهی با مراجعه فوری به امور مشترکین همان اپراتور و احراز مالکیت، امکان فعال سازی مجدد وجود دارد. اگر شماره دوباره واگذار شده باشد معمولا برگشت عملی نیست. درباره ضوابط سلب امتیاز هم توجه کنید که بخشی از مقررات قدیمی مربوط به تخلیه خطوط در دیوان عدالت اداری ابطال شده و ممکن است روی رویه ها اثر گذاشته باشد