با سلام بدواً اظهارنامه ارسال کنید و پول خودتان را مطالبه کنید و سپس با ارائه فاکتور و اظهارنامه دادخواست مطالبه وجه بدهید و الباقی ثمن معامله را مطالبه کنید.
سلام خیر با توجه به توضیحات شما ، مطلقا جرم کلاهبرداری محقق نشده است و در صورت شکایت نتیجه نخواهید گرفت
سلام پاسخِ به این پرسش مثبت میباشد. شما بر اساس قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مصوب سال ۱۳۸۸ میتوانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی علیه واحد صنفی متخلف شکایت بفرمایید.