سلام به اتحادیه صنف مربوطه مراجعه کنید.
با سلام از طریق اتحادیه یا تعزیرات می توانید شکایت خود را پیگیری کنید
باسلام با داشتن مستندات شکایت کنید
نیاز به توضیح بیشتر دارد
شکایت کنید تا رسیدگی شود
سلام اظهارنامه و سپس دادخواست فسخ
از اتحادیه مربوطه پیگیری کنید
باسلام و عرض ادب شما میتوانید از طریق مرجع قضایی صالح برای استرداد وجه یا تعویض کالا اقدام کنید. بر اساس قوانین حمایت از حقوق مصرفکنندگان، فروشنده موظف است کالای معیوب را تعویض یا وجه آن را بازگرداند. شما همچنین میتوانید از سازمان تعزیرات حکومتی نیز برای پیگیری حقوق خود کمک بگیرید. با احترام علی شیئی مقدم، وکیل پایه یک دادگستری
بهتر است در ابتدا به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید. از طریق تعزیرات نیز شکایت مطرح و پیگیری نمایید. ودر صورت عدم نتیجه میتوانید دادخواست برعلیه فروشنده بدهید.
با سلام از طریق اتحادیه مربوطه و تعزیرات پیگیری کنید
اگر کالا معیوب باشد، میتوانید معامله را فسخ و درخواست استرداد مبلغ پرداختی را به طرفیت فروشنده طرح کنید.
میتوانید دادخواست استرداد وجه و یا تعویض را مطرح کنید
سلام. از طریق اتحادیه پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.