با درود پرسشگر ارجمند چنانچه از سربرگ ADLIRAN ارسال شده باید سامانه بررسی شود و بهتر است حاضر شده و از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید
سلام خیر شما شاکی هستید
در هر صورت باید از طریق سامانه و یا به صورت حضوری پیگیری کنید
شماره پرونده این ابلاغیه راشماره پرونده شکایت قبلی خود نگاه کنید اگر یکی باشد یکیست در غیر این صورت پرونده مجزاست
به صورت حضوری پیگیری کنید
سلام مخاطب محترم: از سامانه عدل ایران باشد درست است میتوانید جهت مطالعه خودتون یا وکیل مراجعه کند
با سلام حضورا از طریق شعبه موضوع را پیگیری کنید
شما شاکی این پرونده هستید
مراجعه حضوری داشته باشید
سلام معلوم نیست و بایستی با مراجعه حضوری پی به این موضوع ببرید.
شما شاکی این پرونده هستید
با سلام ،شکایت شماست
باسلام در خصوص همان است
حضوری باید سر بزنید ببینید همان است یا چیز دگری
همان شکایت است
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.