حضوری باید سر بزنید ببینید همان است یا چیز دگری
شماره پرونده این ابلاغیه راشماره پرونده شکایت قبلی خود نگاه کنید اگر یکی باشد یکیست در غیر این صورت پرونده مجزاست
همان شکایت است
شما شاکی این پرونده هستید
در هر صورت باید از طریق سامانه و یا به صورت حضوری پیگیری کنید
شما شاکی این پرونده هستید
مراجعه حضوری داشته باشید
سلام مخاطب محترم: از سامانه عدل ایران باشد درست است میتوانید جهت مطالعه خودتون یا وکیل مراجعه کند
باسلام در خصوص همان است
با سلام ،شکایت شماست
سلام خیر شما شاکی هستید
با درود پرسشگر ارجمند چنانچه از سربرگ ADLIRAN ارسال شده باید سامانه بررسی شود و بهتر است حاضر شده و از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید
با سلام حضورا از طریق شعبه موضوع را پیگیری کنید
سلام معلوم نیست و بایستی با مراجعه حضوری پی به این موضوع ببرید.
به صورت حضوری پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.