با سلام
من پارسال برای جهیزیه یخچال ساید ال جی گرفتم(به مبلغ 44 میلیون) با چندین لوازم خانگی دیگر..الان بعد از یک سال متوجه شدم که گوشه یکی از درب های ساید رنگ شده و به اصطلاح یخچال ضربه خورده رنگ شده به من دادن (قیمت فعلی یخچال 85 میلیون شده است) بعد از پیگیری زیاد از فروشگاه ، فروشنده قبول کرد که اطلاع نداشته(که البته من بعید میدونم ) و از انبار دیگری برای اون ارسال کردند اما میگه نهایتا من میتونم برات دوباره رنگ با کیفیت بهتری بزنم و درب یخچال نو در بازار موجود نیست.
آیا من میتونم از فروشگاه شکایت کنم و آیا به سرانجام میرسه؟ میتونم خسارت دریافت و یا کالا رو تعویض کنم؟
سلام اگر از ایشان تعهدد بگیرید و اقرارکند که همچین اتفاقی افتاده میتوانید داذخواست مطالبه خسارت دهید
20:30:06 1402/8/6
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.