سلام از یکی از شرکتهای اینترنتی یک گوشی موبایل با گارانتی 18ماه خریدم مدت یک ماه به پایان ضمانت گوشی جواب کرد بعلت مشکل نرم افزاری گوشی را به تعمیرکار شهرخودم نشان دادم که ایشان گفت مشکل سخت افزاری وباداشتن گارانتی من آنرا به خدمات پس ازفروش ارسال مینمایم وچون ایشان شغلش این کاربود من قبول کردم که گوشی توسط ایشان جهت تعمیربه خدمات پس ازفروش ارسال گردد ومدل گوشی ودرج کلمه گارانتی بروی کارت شرکت رابعنوان رسید به من داد بعد از گذشت 50روز گوشی راهمانطور خراب تحویل پسرم داده وگفته بود که شرکت آنرا تعمیرنکرده درضمن دربین این 50روز یکمرتبه دیگرهم که پسرم ازایشان خبرگوشی راگرفته بودگفته بودندکه شرکت گوشی رابدون تعمیرفرستاده ولی من دومرتبه آنرافرستاده ودرخواست تعمیرنموده ام درکل پس از 20روزازگذشت زمان انقضای گارانتی گوشی راتحویل وفرمود اگرمیخواهی من باهزینه شخصی شماآنراراه اندازی کنم که باگفتن این جمله من به ارسال گوشی توسط ایشان مشکوک وتقاضای رسیدیامدرکی دال برارسال گوشی توسط ایشان به خدمات پس ازفروش رانمودم که گفت هیچ مدرکی ندارم ومن فقط برای اینکه کارشماانجام شود گوشی راتحویل گرفتم بعدکه به ایشان گفتم شکایت میکنم فرمود که من گوشی رابازنمایم شایدسیم باطری قطع شده وبامبلغ کمی راه اندازی شوددرحالیکه اول میگفت شایددومیلیون هزینه داشته باشدحالاچون من هیچ رسیدی ندارم ازشرکت فروشنده نمیتوانم شکایت ووقت گارانتی نیزگذشته است وچه بسادرصورت عدم راه اندازی گوشی شرکت بادریافت هزینه ناچیزی اقدام به تعویض گوشی مینمود حال سوالم ازشمابزرگواران این است که باچه عنوانی از ایشان شکایت ودرصورت شکایت آیاایشان تقصییری دراین مورد دارند وآیامیتوانم ازایشان به اتحایه موبایل فروشان شکایت نمایم ببخشیدکه زیادشد
موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و پاسخ در یک پیام نمیگنجد راه دفاع از حقوق شما متصور است
14:33:16 1401/12/23
با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است.
20:29:26 1401/12/23
مدارک و مستندات نیاز به بررسی است.
23:23:11 1401/12/23
اسناد و مدارک شما نیازمند رویت است سپس نظر قطعی داده خواهد شد
23:32:13 1401/12/23
یا اتحادیه یا دادسرا تحت عنوان خیانت در امانت
00:46:27 1401/12/24
سلام و ادب و احترام در خصوص سوال شما عرض کنم، جهت اظهارنظر بهتر ، بررسی کامل موضوع و مستندات ضروری است
22:06:00 1401/12/24
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگو متقابل دارد تا اظهارنظر دقیقی بتوان کرد
08:57:14 1401/12/27
عدم تعمیر کالای دارای گارانتی عدم تعمیر کالا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.