با سلام و احترام
اینجانب مدیر یک مجتمع مسکونی 112 واحدی هستم که دارای 4 بلوک 9 طبقه میساشد که هر 4 بلوک به 2 آسانسور 8 نفره مجهز میباشد . در حال حاضر یکی از بلوکهای مجتمع یکی از آسانسورها خراب شده و هزینه سنگینی برای تعمیرات میبایست پرداخت شود در این بلوک 28 واحد مسکونی ساکن میباشند که تعدادی حاضر به پرداخت هزینه تعمیرات میباشند و مابقی تاکنون میل و رغبتی علارغم درخواست کتبی جهت پرداخت هزینه تعمیرات نشان نداده اند و همگی در حال حاضر از یک آسانسور استفاده میکنند و خرابی این آسانسور نیز افزایش یافته . لطفا راهنمایی بفرمایید چه اقدامی میتوانیم جهت اخذ هزینه تعمیر آسانسور انجام دهیم .
شمابه عنوان مدیر ساختمان اظهار نامه برای این افراد بفرستید و که در حکم سند لازم الاجراست و بر اساس ان میتوانید هزینه ها رو دریافت کنید
11:26:04 1400/7/20
سلام،ابتدا اظهار نامه جهت پرداخت تنظیم نمایید.در صورت عدم پرداخت اقدام به ارائه دادخواست مطالبه وجه نمایید.
12:04:20 1400/7/20
با سلام همه شرکا در پرداخت هزینه مشاعات مسئولیت دارند.
12:42:14 1400/7/20
ابتدا اظهار نامه برای آن افراد ارسال کنید و در صورت عدم پرداخت به ضمیمه اظهارنامه و فاکتور و فیش هزینه های انجام شده دادخواست مطالبه وجه دهید.
12:55:15 1400/7/20
سلام ابتدا اظهارنامه برای آن افراد ارسال کنید و آسانسور را با هزینه افرادی که موافق تعمیر میباشند درست کنید و بر علیه کسانی که مشارکت در تعمیر نداشته اند دادخواست مطالبه وجه ارائه نمایید
13:40:06 1400/7/20
درود.
بدوا اظهارنامه ارسال نمایید در صورت عدم پرداخت دادخواست مطالبه وجه مطرح نمایید
13:52:14 1400/7/20
همه شرکا در پرداخت هزینه مشاعات مسئولیت دارند.
13:52:57 1400/7/20
همه مالکین و تصرفی باید هزینه تعمیرات و تجهیزات مشاعات را پرداخت نمایید
14:59:31 1400/7/20
ابتدا اظهارنامه و بعد دادخواست مطالبه وجه پرداخت کنید
16:12:06 1400/7/20
با سلام شما باید در مورد تعمیرات اسانسور ، ابتدا یک صورتجلسه تنظیم نمایید و به امضا اکثریت مالکان برسانید و سپس برای مخالفان تعمیر اسانسور ، اظهارنامه ارسال نمایید و بعد باید در شورا از اشخاصی که هزینه اسانسور را پرداخت نمینمایند شکایت نمایید
16:15:40 1400/7/20
با سلام
بدوا اظهارنامه ارسال کنید و سپس دادخواست مطالبه وجه بدهید
20:05:25 1400/7/20
عدم پرداخت هزینه تعمیر آسانسور هزینه تعمیر آسانسور ساختمان آسانسور در ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.