سلام
بله می توانید بعد از دو ماه هم درخواست بررسی و اعتراض به کروکی یا نظریه کارشناسی بدهید اما موفقیت شما بستگی دارد به اینکه دلیل و مدرک جدید داشته باشید مثل فیلم شاهد گزارش کارشناسی یا آثار تصادف
اگر در پرونده اولیه شما مقصر شناخته شده اید باید هرچه سریعتر از طریق واحد رسیدگی به تصادفات یا مرجع صادر کننده نظریه درخواست بازنگری بدهید چون گذشت زمان کار را سخت تر می کند
سلام. دنده عقب رفتن در جاده معمولا از تخلفات موثر در تصادف محسوب می شود و به همین دلیل مقصر شناخته شدن شما دور از انتظار نیست