درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دختر من 7سال و 7ماهش حضانتش بامنه

سلام . حضانت دخترم بامنه حضانت توی دفتر رسمی گرفته شده جوری که برای ازدواج هم نیازی به اجازه پدرندارد آیا اگه ازدواج کنم می‌تونه دخترمو ازم بگیره ممنون میشم جواب بدید

پاسخ ها

در ازدواج دوشیزه نیاز به اذن ولی ست مگر اعطای وکالت به مادر

با سلام بستگی به متن رضایت‌نامه شما دارد

صرف ازدواج مجدد شما باعث سلب حضانت نمی‌شود مگر اینکه پدر در دادگاه ثابت کند ماندن فرزند نزد شما به مصلحت او نیست

فقط در صورت اثبات این موضوع که ماندن فرزند با شما به مصلحت ایشان نیست 

بله مگر اینکه در دادگاه ثابت شود خلاف مصلحتش است. باید دید  در سند رسمی که به آن اشاره کردید چه چیزی نوشته شده است

با سلام متن سند رسمی شما باید بررسی بشود اما صرف ازدواج شما از شما سلب حضانت نمی‌کند 

اگر دادگاه تشخیص بدهد که این ازدواج به ضرر فرزند است (مثلاً همسر جدید برای کودک خطرناک باشد یا شما نتوانید از او مراقبت کنید)، ممکن است پدر درخواست سلب حضانت دهد و دادگاه رأی به نفع او بدهد .

سلام و عرض ادب خدمت شما 

چنانچه توافق بین زوجین باشد دادگاه به این توافق احترام می‌گذارد مگر اینکه موردخاص باشد 

سلام  بستگی دارد  اصولا خیر  البته در مورد  حضانت فرزند دادگاه با توجه به شرایط والدین و مصلحت فرزند تصمیم خواهد گرفت 

با سلام 

بله ممکن است دادخواست سلب حضانت مطرح بشه.

هم برای ازدواج نیازمند اذن پدر هست و هم در صورت ازدواج شما پدرش می تواند دختر را بپذیرد و مانع ادامه حضانت گردد

علی آباد.ل صرفا ازدواج شما مانع حضانت نیست مگر در صورت اثبات عدم صلاحیت 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص