اری برای عدم باردارای
با سلام
بعد صدور حکم طلاق اگر طلاق به درخواست زوج باشد و زوجه جهت انجام آزمایش بارداری اقدام نکند طلاق ثبت می شود.
در صورت باکره بودن گواهی پزشکی قانونی برای بکارت و در غیر این صورت آزمایش بارداری لازم است
سلام بستگی دارد برای اجرای صيغه طلاق ، باید نامه عدم بارداری ارائه نمایید
درود: بله، وفق ماده ۲۶ قانون حمایت خانواده، ثبت طلاق و اجرای صیغهی طلاق موکول به ارائهی گواهی عدم بارداری (برای طلاق رجعی در زوجین غیر یائسه) پس از اجرای صیغه است. در دادگاه نیز برای احراز شرایط، گاهی پزشکی قانونی (جهت اثبات عدم بارداری یا سلامت روان) الزامی میشود، اما اصل طلاق در دفترخانه منوط به آن گواهی است.
بله؛ برای عدم بارداری باید گرفته شود.
برای ثبت طلاق در دفترخانه، معمولاً گواهی بارداری یا عدم بارداری زوجه لازم است؛ اما برای رسیدگی دادگاه همیشه بهصورت مستقل الزامی نیست و به نوع طلاق و شرایط پرونده بستگی دارد.
به جهت چگونگی یا عدم بارداری ضروری است
ارائه گواهی عدم بارداری برای ثبت طلاق در دفترخانه الزامی است
خیر برای ثبت طلاق گواهی پزشکی الزامی نیست مگر برای اثبات عسر و حرج
برای طلاق بله زوجه باید گواهی عدم بارداری پزشکی قانونی داشته باشد