نه اما زن میتواند خودش جهیزیه اش را قبل از بردن شوهر بردارد ببرد جایی دیگر نگهداری کند بعد دادخواست نفقه و تهیه وسایل خانه بدهد
سلام از خونه خودش دزدی نیست
سلام خیر دزدی صورت نگرفته اگه ثابت بشه فوقش ثمن و قیمت اجناس فروخته شده را می تونید مطالبه کنید
این موارد دزدی محسوب نمیشود
نیاز به اثبات دارد
با درود چون رابطه زوجیت برقرار است احتمال اینکه سرقت به نتیجه برسد دشوار است.
لکن طرح دعوا حقوقی و احتمال نتیجه گیری وجود دارد
بدیهی است هر مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است.