سلام خیر شما به اداره دارایی مراجعه نمایید تا علت مشخص گردد
بله در مورد مالیات ، در سال ۹۵ قانون جدید صادر شده است
بستگی به قرارداد پایه و نحوه تعهدات طرفین و نحوه تصفیه حساب توسط ایشان است لذا متعهد ملزم به اجرای تعهدات است
حضوری به اداره دارایی مراجعه کنید
1. درخصوص ابلاغیه مالیاتی باید توجه داشت که بر اساس ماده 156 قانون مالیاتهای مستقیم، اداره مالیات میتواند ظرف 5 سال از تاریخ سررسید، مالیات را مطالبه کند. اگر ابلاغیه پس از این مهلت ارسال شده باشد، میتواند به آن اعتراض کنید. در غیر این صورت، مطالبات مالیاتی باید پرداخت شوند. 2. در سال 1395، اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم اجرایی شد که معافیتهای مالیاتی و نرخهای مربوط به نقل و انتقال املاک بهروزرسانی شد. این تغییرات ممکن است بر میزان مالیات ملک شما اثر داشته باشد.
اگر مدرکی برای اثبات پرداخت مالیات در آن زمان را دارید میتوانید به اداره دارایی ارائه دهید
برای پیگیریِ صحت و سُقمِ این ابلاغیه میبایستی به اداره مالیاتی منطقه مراجعه بفرمایید تا کم و کیف قضیه به خوبی روشن بگردد و متناسب با آن، اقدام حقوقی به انجام رساند.
مدارک خود را به اداره مالیات ببرید ، در خصوص پرداخت هم به تعهدات قرارداد فروش بستگی دارد
دفترخانه بدون پرداخت مالیات نمیتواند سند قطعی تنظیم کند، پس ابلاغیه اداره مالیات اشتباه است و باید با قبض پرداخت مالیات و سند قطعی به اداره مالیات مراجعه و اعتراض کنید. قانون مالیاتهای مستقیم از تیر ۱۳۹۴ اصلاح و از ابتدای ۱۳۹۵ اجرا شد ولی نرخ مالیات نقل و انتقال (۵٪ ارزش معاملاتی) تغییر نکرد. بنابراین مطالبه جدید وجاهت قانونی ندارد و با اعتراض و ارائه مدارک رفع میشود.
با سلام اگر مالیات پرداخت شده باشد خیر درست نیست
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.