سلام با تامین دلیل اقدام کنید
بهتر است که بصوت مسالمات آمیز حل و فصل شود
موضوع نیاز به تامین دلیل در دادگاه صلح مطابق نظر کارشناس دارد لذا مقصر یا مسبب ملزم به جبران خسارت است به استناد ماده ۱ قانون مسئولیت مدنی
ابتدا موضوع را به شرکت سازنده گزارش دهید و درخواست بررسی فنی و اعزام کارشناس کنید. در صورت اثبات تخلف، میتوانید از طریق اتحادیه مربوطه یا سازمان حمایت از مصرفکننده شکایت رسمی ثبت نمایید.
تکراریست
با سلام و عرض ادب بهتر است از طریق شعبه بانک موضوع را پیگیری نمایید
ابتدا از شرکت پیگیری کنید در صورت عدم افاقه با تامین دلیل امکان شکایت دارید
سلام اول توصیه میشود به همان شرکت اقدامات نصاب را گزارش دهید. اگر نتبجه نگر فتید تامین دلیل بگیرید وطرح عوا کنید
میتوانید از شرکت سازنده موضوع را پیگیری کنید و لی اثبات این موضوع سخت است و باید شما آنرا ثابت کنید
ابتدا باید تامین دلیل نمایید و نظریه کارشناس ملاک عمل خواهد بود
شکایت کنید تا رسیدگی و کارشناسی شود
سلام ابتدا توصیه میشود با همان شرکت تماس بگیرید و اقدامات نصاب را گزارش دهید. اگر با شما، همسو بودند و اختلافی نداشتید، دیگر نیازی به طرح دعوی از طریق مرجع قضایی و یا سازمان تعزیرات حکومتی نمیباشد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.