میتوانید از شرکت سازنده موضوع را پیگیری کنید و لی اثبات این موضوع سخت است و باید شما آنرا ثابت کنید
موضوع نیاز به تامین دلیل در دادگاه صلح مطابق نظر کارشناس دارد لذا مقصر یا مسبب ملزم به جبران خسارت است به استناد ماده ۱ قانون مسئولیت مدنی
سلام ابتدا توصیه میشود با همان شرکت تماس بگیرید و اقدامات نصاب را گزارش دهید. اگر با شما، همسو بودند و اختلافی نداشتید، دیگر نیازی به طرح دعوی از طریق مرجع قضایی و یا سازمان تعزیرات حکومتی نمیباشد.
سلام اول توصیه میشود به همان شرکت اقدامات نصاب را گزارش دهید. اگر نتبجه نگر فتید تامین دلیل بگیرید وطرح عوا کنید
ابتدا باید تامین دلیل نمایید و نظریه کارشناس ملاک عمل خواهد بود
ابتدا از شرکت پیگیری کنید در صورت عدم افاقه با تامین دلیل امکان شکایت دارید
سلام با تامین دلیل اقدام کنید
با سلام و عرض ادب بهتر است از طریق شعبه بانک موضوع را پیگیری نمایید
شکایت کنید تا رسیدگی و کارشناسی شود
تکراریست
ابتدا موضوع را به شرکت سازنده گزارش دهید و درخواست بررسی فنی و اعزام کارشناس کنید. در صورت اثبات تخلف، میتوانید از طریق اتحادیه مربوطه یا سازمان حمایت از مصرفکننده شکایت رسمی ثبت نمایید.
بهتر است که بصوت مسالمات آمیز حل و فصل شود
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.