بنده اقدام به نصب و گازگیری یک کولر اسپیلت توسط دو نفر نمودم که هنگام گازگیری عنوان نمودم که کولر نشتی دارد اما نصاب عنوان نمود مشکلی ندارد و اگر تا آخر تابستان هرگونه مشکلی پیش آمد بصورت رایگان مجدداً نشت یابی و گازگیری خواهم کرد که متاسفانه پس از مدت بیست روز با مشکل مجدد روبه رو شدیم و ایشان هیچگونه پاسخگو نیستند
حالا سوال بنده این است امکان شکایت به چه صورت وجود دارد و اینکه میتوانم کولر را تعمیر مجدد کنم و هزینه را از ایشان بگیرم؟
باسلام، ما حدود چند ماه پیش کولر خریداری کردیم و در همان مکان شماره شخصی رو به ما دادن که گفتن این آقا نصاب کولر مخصوص منطقه هستند.این آقا تشریف آوردن کولر رو از بالکن با طناب بالا کشیدن کلی رنگ کولر ...
بنده اقدام به نصب و گازگیری یک کولر اسپیلت توسط دو نفر نمودم که هنگام گازگیری عنوان نمودم که کولر نشتی دارد اما نصاب عنوان نمود مشکلی ندارد و اگر تا آخر تابستان هرگونه مشکلی پیش آمد بصورت رایگان مجددا...
سلام نصاب کولر زمان نصب خودشو نمایندگی معرفی کردند ومن اشتباهی که کردم ازایشون کارت درخواست نکردم وبعداز 7روز کولر خنک کنندگیش 1ز دست داد که بدلیل تشخیص اشتباه گاز به کمپرسور منتقل کرد وهمچنین برای ا...
با سلام.
من نصاب کولر آبی هستم و برای نمایندگی کار میکنم. برای یکی از مشتری ها کولری که در بالکن منزلشون وصل کردم شلنگ آب آن بعد از 17 روز از محل اتصال به شناور در رفته و به علت کفشور نداشتن بالکن آب...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.