مشاوره حقوقی رایگان - عدم تعویض کالا

2 اردیبهشت از تبریز یک کفش خریدم از یک صفحه در اینستا. تمام مکالمات و واریزی از طریق واتساب رد و بدل شد و موجوده. شرط تعویض رو هم در صفحش گذاشته بود هم اینجا من قید کردم و تایید کرد. کفش بزرگ بود باهاش هماهنگ کردم آدرس هم داد برگرداندم بیام تحویل دادن کفش توسط تیپاکس برای 17 اردیبهشت هم برام آمد. از اون روز تا الان 10 خرداد هر بار بیگیری کردیم کی میفرستی نوشت امروز یا فردا. امروز رفتم تمام ارسالی ها و بیام های خودش رو براش برای یادآوری دوباره فرستادم. نوشت خب که چی! تعویض یک ماه زمان میبره. گفتم این قانون رو امروز دراوردی؟ چرا روز اول نگفتی چرا تو بیجت ننوشتی. دیدم بست جدید گذاشت در اینستا و باز نوشت مرجوعی داریم. براش نوشتم تو که بعد یک ماه کفش رو فرستادی ننویس مرجوعی داریم. کلا بلاکم کرد بعد نوشت دیگه مرجوعی هم نداریم بیجم رو خراب کردی. بیام منم باک کرد رفت. چطوری میتونم با ایشون برخورد کنم تا روز روشن قلدر بازی در نیاره و بول مردم رو نخوره؟

پاسخ ها:


مطابق ادله طرح دعوی کنید

20:21:54   1404/3/11

شکایت کنید تا رسیدگی شئذ

23:30:03   1404/3/17

شما می‌توانید برای طرح دعوی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی محل سکونت خویش مراجعه نمایید و اقدام به ثبت شکایت کنید تا در نهایت به پول خود دست پیدا نمایید.

20:28:00   1404/3/12

درود و وقت بخیر، با استناد به مواد 37 و 42 قانون تجارت الکترونیکی و ماده 2 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده، می‌تونی با ضمیمه‌کردن کلیه مستندات (فیش واریز، مکاتبات واتساپی و پست تیپاکس) از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، علیه ایشون به جرم کلاهبرداری یا تحصیل مال نامشروع شکایت کیفری مطرح کنی یا دادخواست حقوقی مطالبه وجه یا الزام به تحویل جنس تعویضی بدی امکان اقدام از طریق پلیس فتا و کلاهبرداری اینترنتی هم هست. در پناه یزدان باشید و چنانچه پاسخ سوال برایتان مطلوب بود لطفاً در قسمت نظرات به بنده امتیاز پنج بدهید.

01:17:00   1404/3/16

با درود پرسشگر ارجمند قابل اقدام و پیگیری است

20:43:56   1404/3/14

سلام دوست عزیز سابقا پاسخ این پرسش را دادم

20:04:58   1404/3/16

سوالات مرتبط

فروش اینترنتی
من فروشنده آنلاین لباس هستم یه خانومه از من خرید کرده بعد الان که لباس رسیده میگه سایزمو اشتباه گفتم اینو پس بگیر یکی دیگه بفرست و منم همون اول گفتم تولیدی که من باهاش همکاری میکنم تعویض ندارن الان ...
گارانتی و تعمیر کالا
سلام وقتتون بخیر بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...
پس دادن کالا به فروشنده
سلام خسته نباشید من دوتا فرش 9 متری خریداری کردم و فروشنده قرار شد قبل از اینکه فرشارو سفارش بده بامن هماهنگ کنه و من همون روز مبلغ کامل رو کارت کشیدم و فاکتورو فروشنده ثبت کرد. الان متوجه شدم که در ف...
عدم اجرای تعهد تحویل تلویزیون در موعد مقرر
با سلام در بهمن ماه 1402 یک تلویزیون قسطی از نمایندگی ... خریدم و 3 فقره چک دوماهه به نمایندگی دادم که گفت برای شرکت ارسال کرده و حال سررسید چک اول فرارسیده ولی تلویزیون رو هنوز تحویل نداده است زمان...
تنظیم دادخواست
همسر بنده به واسطه همکار بودن با شخصی وسایل باشگاهی را به مبلغ 280 میلیون در قالب صلح نامه خریداری و ایشان 2 فقره چک می‌دهد که اولی پاس دومی به علت اختلاف شدید قیمت در بازار پاس نشده منتهی به تشک...