با سلام اگر در قرارداد نوشته شده است میتوانید خسارت را از ایشان بخواهید
بلی قطعا
مطابق تعهدات پایه ضمن عقد اجاره عمل میشود
اگر در قرارداد وجود تلفن ثابت درج شده باشد ایشان مسئول پرداخت آبونمان بوده و باید پاسخگو باشد
سلام دوست عزیز سابقا پاسخ این پرسش را دادم
سلام، چون خط تلفن به نام مالک بوده و مستأجر فقط استفادهکننده بوده، اگه به دلیل عدم کارکرد و بدهی از سوی مخابرات سلب امتیاز شده، مسئولیت احیای خط یا گرفتن خط جدید با خود مالکه، مگر اینکه در قرارداد اجاره الزام مشخصی برای حفظ یا بازگرداندن خط اومده باشه. هزینه گرفتن خط جدید هم بر عهده مالکه نه مستأجر. بهتره متن قرارداد بررسی بشه.
با درود پرسشگر ارجمند توافقات حاصله حائز اهمیت است اگر وی بدهی دارد باید تأدیه کند اگر استفاده نکرد سلب مالکیت شده است علیه شرکت مخابرات باید دادخواست متناسب مطرح گردد
بستگی به متن اجاره نامه دارد
بستگی به مفاد قرارداد منعقده دارد
سلام شما طبق مفاد قرارداد منعقد شده فیمابین و توافقی که با یکدیگر نمودهاید، میتوانید نسبت به دریافت خسارت اقدام کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.