به دفتر معاونت ارجاع مراجعه کنین
سلام دوست عزیز پرسش شما را سابقا پاسخ دادم
برای پیگیری وضعیت شکایت، با شماره ملی وارد سامانه ثنا (sana.adliran.ir) شوید و بخش "اطلاعرسانی ابلاغها" را بررسی کنید؛ اگر ابلاغی نیامده، میتوانید با مراجعه حضوری به دادسرای محل طرح شکایت و ارائه شماره پرونده یا مشخصات طرفین، از شعبه بازپرسی یا دادیاری مربوطه استعلام بگیرید. همچنین حق دارید با ارائه رسید ثبت شکایت، از دفتر خدمات قضایی بخواهید شماره پرونده و شعبه رسیدگیکننده را اعلام کند. در صورت عدم پاسخگویی موجه، امکان شکایت از کارکنان متخلف به دادستانی کل یا حفاظت اطلاعات قوه قضائیه وجود دارد.
درود.ازطریق دفاتر خدمات قضایی که اقدام کرده اید پیگیری کنید
صبوری کنید ابلاغ خواهد شد
از طریق شعبه ارجاع دادگاه صلح یا دادسرای عمومی و انقلاب حضوراً پیگیری کنید مطابق کد رهگیری شکایت
به دفتر مدیریت ارجاع در دادسرای محل وقوع جرم مراجعه کنید
درود بر شما. از دفتر خدماتی که شکواییه از طریق آن ارسال شده پیگیری نمایید.اگر ارجاع به دادسرا شده بود،از معاونت ارجاع دادسرا حضورا موضوع را پیگیری نمایید.
شما اگر می رفتید دفتر الکترونیک قضایی این مشکل را نداشتید
سلام دوست عزیز سابقا پرسش شمارا پاسخ دادم
مراجعه حضوری داشته باشید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.