مطابق بحث انحلال در قانون تجارت و التفات به قانون شرکتهای تعاونی بنا به اساسنامه شرکت در خصوص نحوه انحلال و ضمانت شرکا و سهامداران عمل میشود لذا قبل از هر اقدام به طرفیت ایشان اظهارنامه ارسال کنید
سلام دوست عزیز پرسش شما را سابقا پاسخ دادم
بله، میتوانید از اعضای هیئت مدیره دوره قبل شکایت کنید تا نسبت به تسویه حساب مالی با سازمانهای مربوطه (اداره دارایی و تامین اجتماعی) اقدام کنند. اخطار اداره تعاون نیز الزامآور است و عدم توجه به آن میتواند منجر به اقدام اجباری و دریافت هزینههای مربوطه از مدیران فعلی و سابق شود. با این حال، بهتر است ابتدا مطالبه تسویه حساب از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره دوره قبل را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنید و از طریق وکیل متخصص راهکار مناسب را مطالبه نمایید.
1. شکایت از هیئت مدیره قبلی برای تسویه حساب مالیاتی و تامین اجتماعی (از طریق اداره تعاون یا مراجع قضایی). 2. تشکیل جلسه هیئت مدیره برای عزل مدیرعامل بیمار و انتخاب مدیر جدید. 3. تصمیم به انحلال داوطلبانه و ارائه گزارش به اداره تعاون. 4. همکاری با حسابرس برای تسویه نهایی حسابهای شرکت قبل از انحلال.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.