با سلام از طریق مرجعی که دستور مسدودی داده می توانید موضوع را پیگیری کنید
از طریق بانک مربوط پیگیری کنید
به بانک مراجعه کنید و کارت جدید دریافت کنید.
به بانک خود مراجعه بفرمائید و شماره پروندهای که برای شما تشکیل شده است را دریافت کنید و به شعبه مربوط برای مرتفع شدنِ این مشکل مراجعه بفرمائید.
بدرود پرسشگر ارجمند، اولا باید به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنید و موضوع مسدود شدن کارت خود را با ارائه مدارک شناسایی و شرح وضعیت به مسئولین شعبه مطرح کنید. ثانیا، ممکن است نیاز باشد تا از طریق خود بانک، گزینههای امنیتی کارت شما بررسی و احراز هویت صورت گیرد، تا مطمئن شوند این مسدودیت به دلیل مشکلات امنیتی بوده و یا دلایل دیگر. ثالثا، در برخی موارد ممکن است شما نیاز به درخواست صدور یک کارت جدید داشته باشید که میتوانید این درخواست را در همان شعبه به انجام برسانید و از وضعیت حساب خود مطلع شوید.
سلام شما میبایست حضورا به مرجع مسدود کننده حساب مراجعه نمایید تا علت مسدودی حساب مشخص گردد و سپس اقدام قانونی انجام بدهید
به بخش اداره مسدودی مراجعه کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.