سلام؛ مدیریت ساختمان همانطور که اشاره نمودید مدت مدیریت وی تمام شده است فلذا سِمتی در ساختمان ندارد که مطالبه وجه از ساکنین مجتمع مینماید. در خصوص هزینههای اضافی دریافتی اولاً شما میتوانید از پرداخت این هزینهها امتناع نمایید و رسید و فاکتور طلب نمایید دوماً اگر از طریق دادگاه اقدام نمود در جلسه رسیدگی، تقاضای ارجاع امر به کارشناس رسمی دادگستری دهید تا میزان هزینههای واقعی انجام شده مشخص گردد.
درود برای شکایت از مدیر ساختمان، ابتدا از وی درخواست ریز هزینهها و فاکتورها کنید. سپس با سایر ساکنین جلسهای برای بررسی قانونی بودن تصمیمات برگزار کرده و در صورت نیاز شکایت خود را به هیئتمدیره یا دادگاه ارجاع دهید. همچنین میتوانید به اداره ثبت اسناد و املاک برای بررسی وضعیت قانونی توافقات مراجعه کنید. با آرزوی موفقیت
سلام و عرض ادب ابتدا از مدیر درخواست شفافسازی و ارائه فاکتورها کنید (میتوانید اظهارنامه رسمی هم بفرستید). سپس طبق ماده 10 و 15 قانون تملک آپارتمانها میتوانید از طریق دادگاه تقاضای رسیدگی کنید. پایان دوره مدیریت هم با برگزاری مجمع عمومی و انتخاب مدیر جدید رسمیت پیدا میکند.
با سلام با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است .
شما میتونید در مرحله اول ی اظهار نامه بفرستید برای مدیر و یا هییت مدیره و سپس در دادگاه اقدام کنید و الزام مدیر رو ب همه این خواسته ها بخواید. البته با مشورت با وکیل
با سلام میتوانید به موجب اظهارنامه و دادخواست این موضوع را تقاضا کنید
هیئت مدیره میبایست مفاصا حساب دوره تصدی مدیر ساختمان را بررسی و به مجمع عمومی گزارش دهد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.