حضوری پیمژری کنید احتمالا اشتباهی پیش آمده است
سوال خارج از تخصص است
با سلام حضورا از طریق بیمه موضوع را پیگیری کنید. احتمالاً اشتباهی شده یا از مدارک و اطلاعات شما سوء استفاده شده است.
سلام حضوری پیگیری کنید
باید به بانک مراجعه کنین تا دلیلش رو متوجه بشید
سلام باید پرونده را مطالعه کنید
برو سوال کن
با سلام حضوری پیگیری نمایید
حضورا مراجعه کنید
با سلام و احترام ،،، اگر حساب فردی توسط سازمان تأمین اجتماعی بسته شده ، باید اقدام به تفاهم با شعبی که اقدام به بستن حساب کرده اند نمود عموما" در حوزه تفاهم، نرمش های لازم در شعب وجود دارد و نامه باز کردن حساب ها را دریافت داشت توجه داشته باشید که اگر در چند نوبت اقدام به بستن حساب ها شده باشد، باید شماره و تاریخ کلیه موارد در نامه قید شود و یک شماره کافی نیست. برای باز کردن حساب ها ، هم می توان به شعب بانکی که در آن افتتاح حساب کرده اید، مراجعه کنید یا ، بهتر است به اداره رفع مسدودی حساب ها یا بخش حقوقی در بانک ها مراجعه شود.
درود. حضورا به آن شعبه بیمه مراجعه کنید و علت را جویا شوید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.