مشاوره حقوقی رایگان - میزان دستمزد طبق سابقه کار

با سلام و احترام. ‌از سال 93 تا 94 سابقه اداری در خدمات پلیس را دارم. 9 ماه سابقه کار اداری در کارخانه دارم .‌مجدد سال 95 تا فروردین 402 وارد خدمات پلیس (اداری) شدم . از اردیبهشت 402 تا بهمن 402 به مدت 10 ماه در کارخانه سابقه کار اداری دارم . استعفا دادم چون قرار بود در اداره دولتی از اسفند 402 مشغول کار شوم ولی بعد 1 هفته کار در اداره گفتن استخدام نیروی جدید منتفی است و من به تا پایان فرودین 403 را ناچار به مدت 38 روز بیمه اختیاری واریز کرده‌ام. با همه‌ی این تفاسیر، به چند جا برای کار مراجعه کردم البته( کارخانه )، هم خط تولید و هم قسمت اداری هر دو پایه حقوق سال 403 را به من می‌دهند. ‌آیا من با تقریبا 10 سال سابقه هم کارگری هم کارمندی باید این حقوق را بگیرم ؟!

پاسخ ها:


بله قابل مطالبه هست

12:37:32   1403/2/13

با سلام میتوانید از طریق اداره کار پیگیری کنید

14:55:28   1403/2/9

باید وضعیت خدمتی شما بررسی شود

22:40:54   1403/2/12

اگر سابقه کار مرتبط با شغل کنونی دارید، به اداره کار مراجعه و بازرسی آن را برای سرکشی به حسابداری شرکت تقاضا کنید

15:17:43   1403/2/9

سلام میزان دستمزد را از طریق اداره کار به شکل حضوری پیگیری بفرمائید.

08:04:53   1403/2/13

سوالات مرتبط

وکلای متخصص