مشاوره حقوقی رایگان - عدم تعهد فروشنده در قبال خرابی و خدمات پس از فروش وسیله

سلام وقت بخیر بنده یک دستگاه تلویزیون ... 65 اینچ به مبلغ 95 میلیون تومان خرید کردم و مبلغ 4 میلیون تومان هم بابت گارانتی طلایی واریز کردم، و زمانی که تلویزیون را آوردند گفتند چند روز دیگر گارانتی برای شما ارسال خواهد شد الان نزدیک به 2 هفته است که زمان گذشته و یکباره تلویزیون دیگر روشن نمیشود وقتی با شرکتشان تماس گرفتیم میگویند جنس شما دیگر شامل گارانتی نیست و باید خودتان پیگیری میکردید تا برایتان کارشناس بفرستیم در صورتی که مبلغ گارانتی را همان روز اول دریافت کردند و الان که تلوزیون روشن نمیشود میگویند به ما ربطی ندارد آیا میتوانم شکایت کنم و حقم را پس بگیرم؟

پاسخ ها:


با درود به صرف آنچه در سوال آمده است آری

21:33:11   1402/3/11

سوالات مرتبط

عدم تعهد فروشنده در قبال خرابی و خدمات پس از فروش وسیله
سلام وقت بخیر بنده یک دستگاه تلویزیون ... 65 اینچ به مبلغ 95 میلیون تومان خرید کردم و مبلغ 4 میلیون تومان هم بابت گارانتی طلایی واریز کردم، و زمانی که تلویزیون را آوردند گفتند چند روز دیگر گارانتی ب...
مبلهای خریداری شده بعد از 2 ماه ترکهای بزرگ دارد چطور میتوانم پولم را پس بگیرم؟
با سلام در تاریخ 99/12/28 یک دست ناهارخوری و نیم دست مبل مدل ... از بازار مبل یافت آباد خریداری نمودم. بعد از 2 ماه متوجه ترکها ی بزرگ در پایه میز ناهارخوری شدم و با دقت بیشتر دیدم همه جا ترک وجود دار...
شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
خدمات پس از فروش
سلام از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند آیا می‌توانم اجاق گاز را پس بد...