سلام حیاط جز مشاعات است و هیچکدام از مالکان نمیتواند بدون اجازه سایر مالکان ، حیاط را تصرف نمایند
باسلام واحترام کاربر گرامی درصورتی که کلیه مالکین به قسمت مشاعات مزبور دارند هیچ یک حق استفاده انحصاری و یا ممانعت از استفاده سایرین ندارد ولیکن اگر نحوه دسترسی به قسمت مشاعی صرفا واحد مزبور دارد امکان استفاده سایر مالکین علیرغم مالکیت مشاعی نمی باشد
با سلام از طریق دادگاه رفع ممانعت کنید
با سلام و احترام ؛؛؛ اگر جزو مشاعات است ساکن طبقه همکف نمی تواند مانع استفاده دیگر ساکنین باشد ، پیشنهاد می دهم ضمن تأمین دلیل با جلب نظر کارشناس مربوطه را ثبت و پیگیری نمایید.
اگر مشاع است حق همه مالکین است
اگر مشاعاتی فقط از طریق یک طبقه قابل استفاده است و مسیر ورودی برای طبقات دیگر وجود ندارد قانونا این مشاعات غیر مشترک هستند و بقیه نمیتوانند استفاده کنند
نیاز به کارشناسی است
مشاعات در تملک مالکی به صورت انحصاری قرارندارد تامین دلیل بدهید و سپس شکایت ممانعت از حق مطرح کنید.
باسلام اگر جزو مشاعات است ساکن طبقه همکف نمی تواند مانع استفاده دیگر ساکنین باشد ، بهتر است درخواست تامین با جلب نظر کارشناس مربوطه را اخذ کنید
باید بررسی شود
با سلام با توجه به اینکه در سند به اختصاصی بودن اشاره نشده به نظر می رسد مشاع است وهمه مالکین حق دارند.
سلام سوال مبهم است اما برای استفاده قسمتهای مشاع نیازمند رضایت تمام مالکین است
نیاز ب کارشناسی ملک دارد تا اظهارنظر دقیقی بتوان کرد
سلام و عرض ادب اسناد باید مورد بررسی قرار گیرد .
در صورت مشاع بودن اجازه با تمام مالکین است
باید صورتمجلس تفکیکی و سند ملاحظه شود اگر تنها راه دسترسی به مشاعات از یک واحد باشد ان واحد می تواند دسترسی را محدود کند مگر
با سلام در ابتدا باید عرض شود که برای پاسخ دقیق اسناد باید رویت شود اما به طور کلی اگر فقط یک واحد،دسترسی به مشاعات دارد دیگران حق اعتراض ندارند.
با درود استفاده از قسمت مشاعات باید با اذن تمام مالکین مشاعی باشد
با سلام طبق قرارداد و توافق اولیه و اگر سند باشه طبق سند باید عمل بشه. توجه داشته باشید بقیه مالکین نمی توانند بدون رضایت تمام مالکین مسیر رفت و آمد را تغییر دهند.
سوالتان قبلا پاسخ داده شده است
شکایت خود را در سامانه سامع ثبت نمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.