با درود استفاده از قسمت مشاعات باید با اذن تمام مالکین مشاعی باشد
اگر مشاعاتی فقط از طریق یک طبقه قابل استفاده است و مسیر ورودی برای طبقات دیگر وجود ندارد قانونا این مشاعات غیر مشترک هستند و بقیه نمیتوانند استفاده کنند
مشاعات در تملک مالکی به صورت انحصاری قرارندارد تامین دلیل بدهید و سپس شکایت ممانعت از حق مطرح کنید.
در صورت مشاع بودن اجازه با تمام مالکین است
نیاز ب کارشناسی ملک دارد تا اظهارنظر دقیقی بتوان کرد
با سلام از طریق دادگاه رفع ممانعت کنید
سلام و عرض ادب اسناد باید مورد بررسی قرار گیرد .
باسلام اگر جزو مشاعات است ساکن طبقه همکف نمی تواند مانع استفاده دیگر ساکنین باشد ، بهتر است درخواست تامین با جلب نظر کارشناس مربوطه را اخذ کنید
باید صورتمجلس تفکیکی و سند ملاحظه شود اگر تنها راه دسترسی به مشاعات از یک واحد باشد ان واحد می تواند دسترسی را محدود کند مگر
با سلام طبق قرارداد و توافق اولیه و اگر سند باشه طبق سند باید عمل بشه. توجه داشته باشید بقیه مالکین نمی توانند بدون رضایت تمام مالکین مسیر رفت و آمد را تغییر دهند.
با سلام و احترام ؛؛؛ اگر جزو مشاعات است ساکن طبقه همکف نمی تواند مانع استفاده دیگر ساکنین باشد ، پیشنهاد می دهم ضمن تأمین دلیل با جلب نظر کارشناس مربوطه را ثبت و پیگیری نمایید.
سلام سوال مبهم است اما برای استفاده قسمتهای مشاع نیازمند رضایت تمام مالکین است
شکایت خود را در سامانه سامع ثبت نمایید
باید بررسی شود
سلام حیاط جز مشاعات است و هیچکدام از مالکان نمیتواند بدون اجازه سایر مالکان ، حیاط را تصرف نمایند
با سلام با توجه به اینکه در سند به اختصاصی بودن اشاره نشده به نظر می رسد مشاع است وهمه مالکین حق دارند.
سوالتان قبلا پاسخ داده شده است
باسلام واحترام کاربر گرامی درصورتی که کلیه مالکین به قسمت مشاعات مزبور دارند هیچ یک حق استفاده انحصاری و یا ممانعت از استفاده سایرین ندارد ولیکن اگر نحوه دسترسی به قسمت مشاعی صرفا واحد مزبور دارد امکان استفاده سایر مالکین علیرغم مالکیت مشاعی نمی باشد
نیاز به کارشناسی است
اگر مشاع است حق همه مالکین است
با سلام در ابتدا باید عرض شود که برای پاسخ دقیق اسناد باید رویت شود اما به طور کلی اگر فقط یک واحد،دسترسی به مشاعات دارد دیگران حق اعتراض ندارند.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.